You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
שלישי של מהפכים ושמחות בנהלל יזרעאל

שלישי של מהפכים ושמחות בנהלל יזרעאל

קבוצת נערים א' מנצחת במשחק עונה, קבוצת נערים ב' הפועל קרית ים, הנמצאת בהליך מיזוג לתוך המחלקה, התחפשה לסינדרלה של מחזור הגביע. זרקור על כל אחת מהקבוצות, בכתבה זו

 

מאת: אורי שמיר - עורך האתר
צילום:עמוד הפייסבוק של עובאדה אלכתילאת - צילום משחקים בצפון

מחלקת הנוער של מ.כ נהלל יזרעאל ממשיכה לספק לנו סינדרלות במשחקי גביע המדינה ואתמול גם סינדרלה שניצחה במה שמסתמן כמשחק עונה. אנחנו כמובן שמחים לפרגן לכל אחת מהקבוצות, שמהוות המשך לפעילות של מחלקות הנוער של הפועל קרית ים.

נערים א': בלי להתנפח מהגביע

אז לאחר שבשבוע שעבר פרגנו בכתבה לקבוצת נערים א', שמודרכת ע"י רומי דוידוב, לאחר שזו הדיחה את מכבי קביליו יפו ממשחקי גביע המדינה, זוכה הקבוצה לפרגון פעם נוספת - הפעם בזכות ניצחון 1:2 במשחק הליגה מול הפועל עפולה, שאליו התייצבו שתי הקבוצות עם מאזן נקודות זהה כשהן חולקות יחדיו את פסגת הטבלה.

למרות שהחמיצה בעיטת פנדל כבר בדקה ה-3 ולמרות שספגה שער מבעיטת פנדל בדקה ה-9 מרגלו של שון קומסירוב, שערים שכבשו רועי בראון (12) ואורי רונן (39) חוללו מהפך וסללו את דרכה של נהלל לניצחון 1:2, שמציב אותה בפסגת מחוז יזרעאל עם יתרון 3 נקודות על יריבתה.

נערים ב': סינדרלה גם כאן

קבוצת נערים ב' (בתמונה), שפועלת תחת השם הפועל קרית ים ומצויה בתהליך של מיזוג לתוך מחלקת הנוער של מ.כ נהלל יזרעאל, מדורגת במקום הרביעי בטבלת ארצית צפון ואתמול היא אירחה למשחק גביע את הפועל רעננה - שמדורגת במקום השישי בליגת העל.

אחרי מחצית ראשונה מאוזנת שהסתיימה ללא שערים, רעננה עלתה ליתרון בדקה ה-55 משער של הראל יוספיאן. מרגע זה המשחק נפתח ונהיה קצבי עם אירועים בשני הצדדים. דקה אחת לפני סיום המשחק נשרקה בעיטת פנדל לזכות קרית ים אחרי עבירה ברחבה. נועם לוי דייק והשווה ל-1:1. תוספת הזמן נקבעה ל-7 דקות, ובמהלך האחרון של המשחק, בעיטת קרן לקרית ים. הקלישאה הידועה אומרת ששתי נגיחות ברחבה = גול,  כך היה. נועם לוי נגח את הכדור הראשון, יונתן שפירא בנגיחה לאחור חולל מהפך והעניק לקבוצתו ניצחון 1:2 והעפלה לשלב הבא.

אלירן פספונסקר, מאמן הקבוצה המנצחת, אמר בסיום: "אני שמח מאוד בשביל השחקנים, הם נתנו הכל ועבדו לפי התכנית משחק שלנו. אחרי הפיגור אמרתי לשחקנים, שימשיכו להאמין ולשחק את הכדורגל שלנו כי אנחנו קבוצה טובה, שאנחנו חוזרים למשחק והופכים את התוצאה - וזה מה שעשינו. מעבר לזה, אנחנו כמועדון שמנו כמטרה להמשיך ולפתח שחקנים כבודדים וכקבוצה. הפנים כבר למשחק הבא ולהמשך המטרות שלנו לעונה הקרובה".


חגיגת גביע בשידור ישיר יוצא לדרך

חגיגת גביע בשידור ישיר יוצא לדרך

חדש באתר

ערוץ השידורים האינטרנטי והאפליקציה של ההתאחדות לכדורגל יעבירו בשבוע הקרוב את משחקי גמר הגביע מטרום א' ועד נערים ב'. הלו"...