You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
שוב בכתום -  האווירון ואיציק עזוז חזרו לכור מחצבתם

שוב בכתום - האווירון ואיציק עזוז חזרו לכור מחצבתם

הנהלת בני יהודה ת"א מודיעה על צירופם של שחקני העבר של הקבוצה, אלון מזרחי ואיציק עזוז, לשורות מחלקת הנוער

מאת: אורי שמיר - עורך האתר
צילום: מדיה בני יהודה ת"א

מחלקת הנוער של בני יהודה ת"א מודיעה הבוקר על צירופם של שניים משחקני העבר המזוהים ביותר עמה: החלוץ אלון מזרחי ואיציק עזוז, שמצטרפים כמאמני העשרה. השניים גדלו וצמחו במחלקת הנוער של המועדון ושיחקו שנים רבות בקבוצת הבוגרים.

אלון מזרחי, המכונה "אווירון" - בעקבות התנועה שסיגל לעצמו לאחר כיבוש שערים, שיחק כחחלוץ רחבה והיה עד לפני שנתיים משך כעשור וחצי מלך שערי כל הזמנים בכדורגל הישראלי, עד שערן זהבי שבר את שיאו. אלון מזרחי שיחק במצטבר כ-8 עונות בקבוצת הבוגרים ב-3 קדנציות שונות והבקיעה בשורותיה 77 שערים ב-119 הופעות. מזרחי נכלל בסגל הקבוצה בעונת 89/90 בה זכתה באליפות ההיסטורית. מזרחי כבש 17 שערים ב-37 הופעות בנבחרת הלאומית. אלון מזרחי שימש מספר חודשים כנציגו של ברק אברמוב בהנהלת הקבוצה, באמצע העשור הקודם. מזרחי אימן בשנים האחרונות כדורגלנים צעירים באופן אישי ובמסגרות של מחלקות הנוער של הפועל רמת השרון והפועל הרצליה.

איציק עזוז שיחק 17 עונות בקבוצת הבוגרים, לרוב כמגן ימני ובשלהי הקריירה כבלם, וזכה עמה בשני גביעי מדינה. עם פרישתו מונה בעונת 20/21 למאמן קבוצת נערים א' ושימש כעוזר מאמן בקבוצה הבוגרת. עזוז חוזר למועדון אחרי פסק זמן.

מהנהלת בני יהודה ת"א נמסר: "אנו נרגשים להודיע על הצטרפותם של אגדות המועדון; אלון מזרחי ואיציק עזוז לצוות המקצועי של מחלקת הנוער. בימים קשים אלו, בהם הצבא נלחם על קיומנו ושומר על בטחוננו, הערכים החברתיים שלנו כמועדון משתקפים, אנו רוצים להנחיל לדור הצעיר דרך, שאיפה למצוינות, ולמידה על יסודות הכדורגל מהטובים ביותר שדרכו במועדון שלנו. כחלק מתפקידם, אלון ואיציק יעבירו אימוני העשרה לשחקני מחלקת הנוער החל מהחטיבה הצעירה, במטרה לקדם את שחקני המחלקה הן בפן המקצועי והן בפן הערכי. איציק עזוז, שחקן הגנה וקפטן הקבוצה בעבר יהיה אחראי על אימוני הגנה בכל קבוצות המחלקה, יבנה תוכניות אימונים, יעביר אימונים, ידריך שחקנים במחלקה. אלון מזרחי, חלוץ נבחרת ישראל ובני יהודה ת"א יהיה בדומה לאיציק, אך אחראי על נושא ההתקפה, אימוני חלוצים וכו׳. השניים יעבדו בשיתוף פעולה מלא עם המנהלים המקצועיים של המחלקה".

ערן סאסי, מנכ״ל מחלקת הנוער הוסיף: ״מדינת ישראל עוברת תקופה לא פשוטה, ההתעסקות בכדורגל הופכת שולית, בחרנו אנשי מקצוע מהטובים ביותר, שזורם בהם הוא כתום, שילמדו את הדור הצעיר דרך וערכים. אני יחד עם הנהלת המועדון רואים בפרויקט זה כבעל חשיבות עליונה כאשר המטרה היא להמשיך את בניית מחלקת נוער והפיכתה למובילה המעניקה כלים רבים להצלחה״.


נוער - מהפך תל אביבי אדום בנתניה

נוער - מהפך תל אביבי אדום בנתניה

חדש באתר

משחק אימון - ליגת העל: מכבי נתניה כבר הוליכה 0:2 במשחק הביתי מול הפועל ת"א, שעשתה שינוי משמעותי במחצית השניה וניצחה 2:3....

נוער - על, החתמה התקפית במכבי חיפה

נוער - על, החתמה התקפית במכבי חיפה

חדש באתר

קבוצת הנוער של מכבי חיפה, שהרשימה בשבת האחרונה במשחק הכנהף מודיעה הערב על החתמה של קשר התקפי - שהגיע עם תגבורת משפחתית ...