You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
קטנים-גדולים-  איחוד בני ג'ת, ילדים ב' - שומרון
מסיימים עונה שמחה. שחקני קבוצת ילדים ב' לצד המאמן, אחמד וותד (צילום: AML.gnaem)

קטנים-גדולים- איחוד בני ג'ת, ילדים ב' - שומרון

איחוד בני ג'ת סיימה עונה עם המאזן הטוב ביותר בליגת שומרון. המאמן והמנהל המקצועי, אחמד וותד, משתף אותנו בסודות ההצלחה של הקבוצה

מאת: אורי שמיר - עורך האתר

פינת קטנים-גדולים - פינת הפרגון שלנו לקבוצות ילדים מצליחות, שמחה להאיר היום על איחוד בני ג'ת - שסיימה עונה עם המאזן הטוב ביותר במחוז שומרון, בו הצטיינו קבוצות נוספות ובהן: הפועל בקה אל גרביה, הפועל אום אל פאחם ומ.כ אור עקיבא. קבוצת ילדים ב' של איחוד בני ג'ת עושה תהליך מרשים, לדבריו של המנהל המקצועי, אחמד וותד, הקבוצה שיחקה 40 משחקים רשמיים בשתי העונות האחרונות, ניצחה ב-36 מהם והפסידה רק באחת, כך שמדובר בקבוצת דגל במועדון.

אחמד, איך אתה מסכם את העונה שעברה עליכם?

"עונה מעייפת ארוכה אבל עבדנו קשה מאוד בשביל הילדים גברים המיוחדים שיש בקבוצה. התאכזבנו מההפסד 3:2 בגביע לטוברוק מדרג 1, אך לא הרמנו ידיים, רצנו, עבדנו, התאמנו, רצינו והגענו ליעדים שלנו.  מבחינה מקצועית מאוד מרוצה ומעריך את הילדים שעבדו קשה בשביל להמשיך ולהתקדם". 

מה מייחד את הקבוצה שלכם?

"אנחנו קבוצה שמשחקת ביחד 4 עונות, הפכנו למשפחה עם הזמן. אנחנו מתאמנים בין שלושה לארבעה אימונים בשבוע. האימונים ברמה הגבוהה ביותר. יש לי חבורה של ילדים מיוחדים, רציניים, שרוצים להצליח ולהתקדם והם מבינים מה רוצים מכל שחקן ושחקן, מה המעמד של כל אחד ואחד בקבוצה. כולם ביחד בשביל הקבוצה".

על מה אתה שם דגש בהתנהלות של הקבוצה?

"קודם כל - ערכים. לאהוב ולכבד אחד את השני ואת הקבוצות המתחרות. בצד המקצועי דגש על עבודת צוות, הנעת כדור. אני משריש בראש שלהם שקמה שיותר שחקנים צריכים לגעת בכדור , עמידה נכונה במגרש עם שיטות משחק שונות לפי הצורך".

מהן המטרות לעונה הבאה?

"לבנות קבוצה חזקה, שתשחק כדור רגל מהנה ויפה, שנוכל  להתחרות  בכבוד עם כל קבוצה בארץ מהדרג הראשון, כי הגיע הזמן שנעלה שלב ונשחק שם. כמובן החוויה של הגביע השירה לנו טעם של עוד, נשאף להגיע כמה שיותרה רחוק במשחקי הגביע.  מגיע לשחקנים שיש לנו לשחק ברמות הגבוהות"


נוער - מהפך תל אביבי אדום בנתניה

נוער - מהפך תל אביבי אדום בנתניה

חדש באתר

משחק אימון - ליגת העל: מכבי נתניה כבר הוליכה 0:2 במשחק הביתי מול הפועל ת"א, שעשתה שינוי משמעותי במחצית השניה וניצחה 2:3....