You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
צפו בשער הדרמטי שכבשה הסינדרלה לרשתה של מכבי חיפה
צילום: מדיה סקציה נס ציונה

צפו בשער הדרמטי שכבשה הסינדרלה לרשתה של מכבי חיפה

סקציה נס ציונה חזרה 4 פעמים מפיגור במהלך המשחק מול מכבי חיפה בצורה הכי הירואית שאפשר להעלות על הדעת. רשמים מהמשחק, וידאו עם שער ותגובת המאמן המנצח, בכתבה הבאה

מאת: אורי שמיר - עורך האתר
צילום: מדיה סקציה נס ציונה

כל יום והסינדרלה שלו בשנתון נערים ב'. אחרי שביום שלישי האחרון פרגנו בכתבה לשמשון ת"א מליגת מרכז, על ניצחון מרשים על מכבי קרית גת מהמחוז הדרומי של הליגה הארצית - הרי שהיום הסינדרלה שלנו מגיעה מאותה ליגה של המודחת מיום שלישי - וזוהי סקציה נס ציונה, שמודרכת ע"י ישראל אביטן, ועושה עונה מרשימה ובתום 12 מחזורים רק יחס שערים מפריד בינה לבין פסגת ארצית דרום, אותה תופסת לעת עתה הפועל רמת השרון. נס ציונה, שטרם הפסידה העונה, היא הסינדרלה הגדולה של משחקי של 32 הגדולות, זאת לאחר שניצחה 3:4 בדו קרב פנדלים את מכבי חיפה "קצף" -  סגנית מוליכת ליגת העל, למרות שנקלעה פעמיים לפיגור במהלך המשחק ועוד פעם אחת בהארכה.

ליאון קארו היה השחקן החם של האורחים מהכרמל עם שלושער. זה החל עם שער שכבש בדקה ה-2 ונענה בשער שוויון של ליאם צפניה בפתיחת המחצית השניה, המשיך עם שער שני במשחק של קארו בדקה ה-66 - שנענה עם שער שוויון דרמטי על סף סיום המשחק מרגלו של יונתן כדורי, שעלה כמחליף. בדקה ה-85 קארו השלים שלושער, אך כפי שניתן לראות בסרטון שבתחתית הכתבה, שער בבעיטה מהאוויר מתוך הרחבה מרגלו של דביר וייס, שעלה גם הוא כמחליף,  קבעה בתוספת הזמן של ההארכה שוויון דרמטי 3:3.

בדו קרב הפנדלים נראה היה שמכבי חיפה בדרך הבטוחה לניצחון. החיפאים דייקו בשלושת הניסיונות הראשונים, בעוד שנס ציונה דייקה רק פעם אחת לצד בעיטה למשקוף ובעיטה שנהדפה למשקוף ע"י השוער החיפאי, יותם עירון. אלא שדווקא בנקודה הזו, נס ציונה ביצעה קאמבק מהאגדות שהתגשם במציאות. שחקני נס ציונה דייקו 3 פעמים מהנקודה הלבנה, במקביל השוער, ליאור רווח, עצר שלושה ניסיונות של חיפה . שערים שכבשו: יהלי באשא, ניב גליק, אלון פרידמן ויונתן כדורי, סללו את דרכה לניצחון יוקרתי ומרשים 3:4 על מכבי חיפה, לזכותה כבשו: ליאון קארו, יהלי פרלה ועילאי רואש.

ישראל אביטן, המאמן המנצח, אמר בסיום המשחק: "12 שנים אני מאמן, אני לא זוכר משחק כזה. חזרנו מפיגור 3 פעמים, חזרנו נגד כל הסיכוים בדו קרב הפנדלים, כל זה במשחק שבו לחצנו אותם, שיחקנו בלי רגשי נחיתות, בכל פעם שהם עלו ליתרון ידענו לחזור. לא יצאנו לרגע מהמשחק, כל השחקנים נתנו מאתיים אחוז, שחקנים שעלו מהספסל כבשו. השחקנים שלנו האמינו בעצמם וזה השתלם. מגיע קרדיט גדול לעוזר המקצוען שלי, אבי חיון, שאמון על הוידאו אצלנו. ניתחנו יחד ארבעה משחקים של מכבי חיפה, למדנו אותם לפרטי פרטים, הבנו שלהסתגר מול קבוצה כזו זה מתכון להפסד בטוח. שיחקנו בצורה אמיצה, לחצנו גבוה, לא היינו עם רגשי נחיתות ובסוף באנו על שכרנו. הניצחון מוקדש לכל הצוות שעוטף אותנו בראשות נוי מנהל המחלקה ועמית אזולאי מאמן הכושר, שעושים הכל בשביל הצלחת הקבוצה".

ישראל אביטן נשאר עם הרגליים על הקרקע: "אנחנו מאוד שמחים מהניצחון בגביע, אבל לא שוכחים את המטרה העיקרית שלנו - לעלות לליגת העל. התחלנו את העונה עם 10 ניצחונות רצופים, בשני המשחקים האחרונים סיימנו בתיקו ואיבדנו את המקום הראשון. אנחנו מוכרחים לרדת לקרקע, אני סומך על השחקנים שלי שהם מבינים שעליהם לעשות סוויץ' כבר במוצאי השבת במשחק מול באר שבע. בעוד שבוע וחצי מצפה לנו משחק עונה מול רמת השרון, קבוצה חזקה ומצוינת, גם הם וגם אנחנו קבוצות ברמה של ליגת העל. נקווה שנמשיך במאבק ספורטיבי ושהטוב ינצח".


נוער - מהפך תל אביבי אדום בנתניה

נוער - מהפך תל אביבי אדום בנתניה

חדש באתר

משחק אימון - ליגת העל: מכבי נתניה כבר הוליכה 0:2 במשחק הביתי מול הפועל ת"א, שעשתה שינוי משמעותי במחצית השניה וניצחה 2:3....

נוער - על, החתמה התקפית במכבי חיפה

נוער - על, החתמה התקפית במכבי חיפה

חדש באתר

קבוצת הנוער של מכבי חיפה, שהרשימה בשבת האחרונה במשחק הכנהף מודיעה הערב על החתמה של קשר התקפי - שהגיע עם תגבורת משפחתית ...