You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
נערים ג' - צפו בשערים שכבשה נהלל בדרך לרבע הגמר

נערים ג' - צפו בשערים שכבשה נהלל בדרך לרבע הגמר

שמינית גמר גביע המדינה: מ.כ נהלל יזרעאל ניצחה בביתה 2:3 את מכבי חיפה "מקס". וידאו עם השערים שכבשה במשחק זה וגולאסו ממשחק הליגה מול טוברוק, מחכה לכם בכתבה הבאה

מאת: אורי שמיר - עורך האתר

בעונת הפעילות הראשונה שלה מ.כ נהלל יזרעאל היא ללא ספק הקבוצה המרעננת של הצפון. לאחר שהשתלבה בצורה מוצלחת בדרג 1 המאתגר, חגגה אמש הקבוצה שמודרכת ע"י שחר פוני העפלה לשלב רבע גמר גביע המדינה וזאת לאחר שניצחה בצורה מרשימה 2:3 את מכבי חיפה "מקס" (ילידי 2009, קבוצת גולדשנפלד מורכבת מילידי 2010), כל זאת עם מאות אוהדים ביציע - בני ובנות משפחה של שחקנים ושחקנים ממחלקת הנוער, שיצרו אווירה מהנה ביציעים, כזו שלא ראינו אפילו בכמה משחקי בוגרים מעוטי קהל. הניצחון מגיע שלושה ימים אחרי ניצחון ליגה 0:1 על בית"ר טוברוק נתניה משער שהבקיע שחקן ההתקפה המוכשר, איתי רוזנבליט - שכבש 11 שערים בכל המסגרות. את השער שכבש רוזנבליט ואת השערים שכבשו חבריו לקבוצה תוכלו לראות בסרטון שבתחתית הכתבה.

למשחק הגביע אמש מ.כ נהלל יזרעאל עלתה בטירוף ועם יוזמה התקפית מהרגע הראשון.

בדקה ה-13 מוחמד עפאן חטף כדור במרכז המגרש, פרץ על הקו ולאחר שזיהה את השוער האורח מחוץ לשער בעט כדור חכם לרשת - 0:1 לנהלל יזרעאל.

בדקה ה-22 מהלך קבוצתי מצוין של הקבוצה המארחת מסתיים בהרמה מדהימה של יוסף אוחנה לעודד שבח, שסיים בנגיחה וקבע 0:2 לזכות נהלל יזרעאל.

מכבי חיפה נכנסה לעניינים בדקה ה-27, שער שכבש יגל תרשיש בבעיטה מהרחבה צימק את התוצאה ל-1:2 לזכות הקבוצה המארחת.

בדקה ה-32 בעיטה עוצמתית של עודד שבח פגעה במשקוף ומנעה מנהלל יזרעאל לרדת להפסקת המחצית ביתרון גדול יותר.

 

 

למחצית השניה מכבי חיפה עלתה בטירוף ולחצה את נהלל . בדקה ה-65 הגבהת קרן של הירוקים מצאה את כמאל הנו, שבעט מהרחבה לרשת וקבע שוויון 2:2.

בדקה ה-70 בעיטה חופשית לזכות הקבוצה המקומית נהדפה ע"י השוער האורח, עומר חי, יסף אוחנה השתלט על הכדור החוזר ומסר לעודד שבח, שייצר בעיטה מזווית קשה מהפינה של רחבת ה-16 לחיבורים הרחוקים וקבע יתרון 2:3 לזכות נהלל יזרעאל.

מכבי חיפה ניסתה להשוות את התוצאה בכל הכח, אבל נתקלה ביכולת גבוהה ההגנה בהנהגתם של הבלמים, אריאל אייל והשוער יהלי שטרית.

שחר פוני, מאמן הקבוצה המנצחת, אמר בסיום: "הרגשה מצוינת במשחק מאוד מאתגר עם אווירה אדירה. כל השחקנים נתנו מעצמם מעל ומעבר מהדקה הראשונה ועד לסיום, האמינו ועשו את זה בצורה מדהימה מול  קבוצה מאוד מאומנת  - שעושה חיל מזה עונה וחצי תחת יורם בסר - שהוא חבר קרוב ומאמן מדהים, שהוביל את הקבוצה הזו בעונה שעברה לזכייה בגביע. אני מאחל הצלחה גדולה לו ולצוות המצוין שלו, שידעו לפרגן לנו בסיום.  מודה לכל אנשי המועדון על התמיכה - תודה מיוחדת לעידן וייצמן  -המנהל המקצועי של החטיבה הצעירה,   אליאור קקיאשוילי - מאמן הכושר, תום אלמדון - מאמן השוערים , שעזרו להכנת המשחק . אורי גרופר המנהל המקצועי, לבעלים עידו שטראוס ורן בן שמעון  - שבלילה שלפני המשחק עזר לנו עם על הכנה מקצועית עם קטעי וידיאו של הקבוצה שהוא מאמן בקפריסין. יש כדורגל בעמק !".

את השערים שכבשה מ.כ נהלל יזרעאל במשחק הגביע מול מכבי חיפה ובמשחק ליגה מול בית"ר טוברוק תוכלו לראות בסרטון המצורף, שמתחיל בחגיגות השמחה של הקבוצה אמש.


חגיגת גביע בשידור ישיר יוצא לדרך

חגיגת גביע בשידור ישיר יוצא לדרך

חדש באתר

ערוץ השידורים האינטרנטי והאפליקציה של ההתאחדות לכדורגל יעבירו בשבוע הקרוב את משחקי גמר הגביע מטרום א' ועד נערים ב'. הלו"...