You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
נערים ג' - גליל-גולן התאחדה לראשונה בנהלל

נערים ג' - גליל-גולן התאחדה לראשונה בנהלל

הקבוצה מאצבע הגליל זכתה לאירוח מכבד במסגרת משחק אימון. תגובות משני הצדדים מצורפות לכתבה

 

מאת: אורי שמיר - עורך האתר

אזור אצבע הגליל זכור למבוגרים שביננו כאזור שידע משך עשרות שנים מציאות ביטחונית מורכבת על בסיס כמעט יומי. ב-17 השנים האחרונות מאז סיום מלחמת לבנון השניה זכה אזור אצבע הגליל לשקט ביטחוני יחסי, כך ששכבת הגילאים של ילידי המחצית הראשונה של העשור הראשון של שנות ה-2000 ואילך, גדלה לתוך מציאות שונה וטובה הרבה יותר. בחודש וחצי האחרונים מצויה ישראל במערכה ביטחונית במספר זירות וגם אזור אצבע הגליל מוצא את עצמו בעין הסערה.

מחלקת הנוער של מ.כ גליל גולן, שהוקמה לפני 4 שנים ולצד פעילות ענפה של בית ספר לכדורגל מונה 6 קבוצות ליגה, מוצאת את עצמה מאז תחילת המלחמה פועלת במתכונת שונה, אימוני הקבוצות הועברו לאחרונה למגרש בראש פינה, זאת מאחר ומוקדי הפעילות של המועדון בקיבוצים כפר בלום ועמיר מצויים בגזרה מורכבת מבחינה ביטחונית.

קבוצת נערים ג' של מ.כ גליל גולן, שחלק משחקניה התפנו עם משפחותיהם לאזורים מרוחקים יותר, זכתה אתמול יחד עם המאמן, אליה נאמן, להתאחד לראשונה מאז החלה המלחמה, הודות ליוזמה מבורכת של קבוצת נערים ג' של מ.כ נהלל יזרעאל, שהזמינה את מ.כ גליל גולן למשחק ידידות, שהתנהל באווירה שמחה ומהנה. על המגרש היה מרתק, הקבוצה המארחת זכתה בניצחון 2:3. בסיום המשחק דאגו הורי השחקנים של הקבוצה המארחת לכיבוד ולארוחת פיצות משותפת לשחקנים.

מאמן הכדורגל, אלון יוגב, יו"ר מ.כ גליל-גולן, שמצוי בשירות מילואים מאז תחילת הלחימה, הגיע גם הוא למשחק והתרגש מאוד: "ראשית, אנו מודים לנהלל יזרעאל על האירוח החם והיחס הכל כך מכבד. ביום רביעי האחרון נוצר הקשר עם עידן ויצמן - המנהל המקצועי ושחר פוני, מאמן הקבוצה, שהציעו לנו לבדוק היתכנות למפגש. הייתה היענות רבה מצד ההורים. הקבוצה שלנו התפזרה בתקופה האחרונה, חלק מהשחקנים נשארו באצבע הגליל, אחרים עברו לאזור טבריה ויש כאלה שעברו עוד יותר דרומה - כך שלשחקנים לא התאפשר להתאמן יחד כל התקופה של המלחמה ואתמול ניתנה להם הזדמנות ראשונה להיפגש ולשחק יחד. גם על ההורים עוברת תקופה מאתגרת, חלקם משתייכים למערך המילואים וכיתות הכוננות ביישובים. היה כיף לחזור להיות ביחד, לשחק כדורגל ולפגוש אנשים טובים בדמותם של אנשי נהלל יזרעאל".

שחר פוני אמר בסיום: "מאז תחילת הלחימה המועדון שלנו נרתם למען העניין. בקבוצה שלנו קלטנו שני שחקנים מפונים, בהזדמנות זו נביע תודה ל"ספורט ישיר" שתרמו נעליים לאחד מהמפונים. שחקן שלנו, איתי רוזנבליט היקר, איבד את אחיו הגיבור בלחימה בעזה - ואנחנו כולנו סביבו ומעריכים מאוד את האיתנות שלו. שמחנו מאוד לשחק מול מ.כ גליל גולן, כמובן שהיה כיף גדול לארח אותם - במיוחד במצב הלא קל שחלקם נמצא שם. פגשנו אנשים מדהימים שרואים שבאים מאהבה למשחק ונזמין אותם שוב בהמשך כמובן. אנצל את במה זו כדי להזמין כל קבוצה מאזורי קווי העימות מהדרום והצפון להגיע ולהתארח אצלנו". 


נוער - מהפך תל אביבי אדום בנתניה

נוער - מהפך תל אביבי אדום בנתניה

חדש באתר

משחק אימון - ליגת העל: מכבי נתניה כבר הוליכה 0:2 במשחק הביתי מול הפועל ת"א, שעשתה שינוי משמעותי במחצית השניה וניצחה 2:3....

נוער - על, החתמה התקפית במכבי חיפה

נוער - על, החתמה התקפית במכבי חיפה

חדש באתר

קבוצת הנוער של מכבי חיפה, שהרשימה בשבת האחרונה במשחק הכנהף מודיעה הערב על החתמה של קשר התקפי - שהגיע עם תגבורת משפחתית ...