You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
נערים ג' - בועטים לזכרם של נרצחי הפועל בארי אשכול

נערים ג' - בועטים לזכרם של נרצחי הפועל בארי אשכול

ביום רביעי בערב נערך משחק בין קבוצות נערים ג' של מכבי בני אילת והפועל בארי אשכול, ששניים משחקניה נרצחו בזוועות הדרום. היה מרגש

מאת: אורי שמיר - עורך האתר
צילום סטילס: מדיה מכבי בני אילת
צילום וידאו: ההתאחדות לכדורגל

קבוצת נערים ג' של הפועל בארי אשכול התאחדה ביום רביעי בערב לראשונה מאז אירועי הזוועות שפקדו את עוטף עזה. כחלק מאירוע שיזמו מכבי בני אילת, ההתאחדות לכדורגל וארגון המאמנים - "בועטים לזכרם" - שהוקדש לזכר שני שחקנים של בארי אשכול, שנרצחו בזוועות:  עידו אבן ז״ל(14)🕯- שנרצח באכזריות יחד עם הוריו והותירו אחריהם שני אחים,  שנכחו באירוע והשתתפו במשחק.  שגיא זק ז״ל(14) נרצח באכזריות יחד עם הוריו והותירו מאחוריהם אח ואחות.

הערב התחיל בטקס מרגש ועצוב בהפקתו של פבלו רבינוביץ' בהשתתפות משפחות השחקנים שנשאו דברים מרגשים ועוצמתיים, חברי השחקנים והמחנכות, משפחות מהקיבוץ, אמיר כהן - מנהל אגף התחרויות בהתאחדות לכדורגל, השחקנים והורי קבוצת נערים ג של בני אילת. לאחר מכן התקיים  משחק לזכרם של שני שחקנים מקבוצת הכדורגל בארי אשכול שנרצחו בשבת הארורה.

במכבי בני אילת נרשמה הירתמות מרגשת. המשחק נוהל ע"י שופט העבר האילתי, אלי דהן - שהתגייס לטובת האירוע החשוב, וכן הקוונים שהם מאמנים במחלקת הנוער של בני אילת - שבתאי טסל ויובל בונן. הדס וקובי זגורי - הוריו של ינאי מקבוצת נערים ג של בני אילת ובעלי המסעדה  "בטעם של קובי", התגייסו במלוא העוצמה לטובת האירוע ותרמו את חולצות המשחק עם כיתוב מיוחד לזכר השחקנים, תיקים איכותיים וחם צוואר לחורף הקרב עלינו לטובה. הוריו של שוער נערים ג', רום יוסף, בעלי סופר " כלבו כרים"  - תרמו בלונים להפרחה להחזרת החטופים,  ארטיקים שתיה וכיבוד לשחקני שתי הקבוצות לאחר המשחק וכן כיבוד הובא על ידי הורי השחקנים ווהאמהות שהתגייסו גם בהגשת האוכל.

 

ראוי לציין את צוות קרית הספורט בראשות יובל בוארון, שדאגו להקים פינת זיכרון עם ספרי זיכרון בהם כל החברי והשחקנים כתבו לזכר הכדורגלנים שנרצחו . לאחר המשחק התקיימה ארוחה משותפת של שחקני הקבוצות ולאחר מכן צפו יחד במשחק הנבחרת הלאומית מול שוויץ על מסף ענק במתחם הנוער, בו חולקו צעיפים של נבחרת ישראל.

סלים אשקר, המנהל המקצועי של מכבי בני אילת, אמר בסיום: "תודה רבה לפבלו ולכל השותפים על התרומה לקיום אירוע מרגש כמו זה. אין מילים בפי חוץ מלחזק את משפחות הילדים המדהימים האלה  שנקטפו לנו בטרם עת. שחקני, הורי מאמני והנהלת מועדון הכדורגל מכבי בני אילת  משתתפים בצער המשפחות וקבוצת בארי אשכול ותעמוד לרשותכם מעתה ועד עולם. יהי זכרם ברוך".


נוער - מהפך תל אביבי אדום בנתניה

נוער - מהפך תל אביבי אדום בנתניה

חדש באתר

משחק אימון - ליגת העל: מכבי נתניה כבר הוליכה 0:2 במשחק הביתי מול הפועל ת"א, שעשתה שינוי משמעותי במחצית השניה וניצחה 2:3....

נוער - על, החתמה התקפית במכבי חיפה

נוער - על, החתמה התקפית במכבי חיפה

חדש באתר

קבוצת הנוער של מכבי חיפה, שהרשימה בשבת האחרונה במשחק הכנהף מודיעה הערב על החתמה של קשר התקפי - שהגיע עם תגבורת משפחתית ...