You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
נערים ג' -  הסינדרלה מנצרת עשתה זאת בגדול
עמוד הפייסבוק של מחלקת הנוער מכבי אחי נצרת

נערים ג' - הסינדרלה מנצרת עשתה זאת בגדול

מכבי אחי נצרת מדרג 2 צפון חזרה מנס ציונה עם כרטיס לשלב הבא, לאחר שזכתה בניצחון מרשים 1:3 על הקבוצה המקומית. ביום ראשון תקווה לשפר עמדות בטבלה במשחק חוץ בחיפה

 

מאת: אורי שמיר - עורך האתר
צילום: עמוד הפייסבוק של מחלקת הנוער מכבי אחי נצרת

מועדון הכדורגל של מכבי אחי נצרת עובר עונה קשה, בעקבות ירידת קבוצת הבוגרים לליגה א' וכתוצאה מהליך הפירוק שעובר המועדון הורדו לקבוצה 12 נקודות. הסיטואציה הזו השליכה באופן משמעותי גם על הפעילות במחלקת הנוער, שהתחילה רק לקראת סוף חודש אוגוסט את הפעילות לעונה זו אחרי שלא מעט שחקנים משורות הקבוצות עזבו לקבוצות אחרות.

קבוצה שמביאה בשבוע הזה מנה גדושה של גאווה וכבוד למועדון היא קבוצת נערים ג', שמודרכת ע"י זאקריה דוח'אן ומשחקת בליגת דרג 2 צפון. ביום שלישי האחרון הצליחה הקבוצה לזכות בניצחון 1:3 על סקציה נס ציונה מדרג 1 וחזרה לביתה מאושרת עם כרטיס לרבע הגמר.

כבר בדקה הראשונה שער עצמי שכבשה נס ציונה העניק לאחי נצרת יתרון 0:1, שבו היא החזיקה עד לדקה האחרונה של המחצית הראשונה בה יוסף אקווה המקומי כבש שער שקבע שוויון 1:1.

מכבי אחי נצרת פתחה בצורה עוצמתית את המחצית השניה: בתוך 6 דקות שערים שכבשו: מוחמד שדאפנה וזיד עפיפי העניקו לנצרת יתרון 1:3, שעליו הצליחה לשמור עד לסיום המשחק, למרות שהחל מהדקה ה-64 שיחקה בעשרה שחקנים, בעקבות הרחקה של אחד משחקניה שספג כרטיס צהוב שני.

במשחקי הליגה מכבי אחי נצרת הפסידה העונה רק פעם אחת בשישה משחקים,ביום ראשון תתארח הקבוצה אצל קבוצת "צו פיוס" של מכבי נווה שאנן חיפה עם שאיפות לזכות בניצחון רביעי העונה.

סקציה נס ציונה תקווה להתאושש מההפסד במשחק החוץ מול קבוצת "צו פיוס" של מכבי עמק חפר, שייערך ביום שלישי הקרוב.


נוער - מהפך תל אביבי אדום בנתניה

נוער - מהפך תל אביבי אדום בנתניה

חדש באתר

משחק אימון - ליגת העל: מכבי נתניה כבר הוליכה 0:2 במשחק הביתי מול הפועל ת"א, שעשתה שינוי משמעותי במחצית השניה וניצחה 2:3....

נוער - על, החתמה התקפית במכבי חיפה

נוער - על, החתמה התקפית במכבי חיפה

חדש באתר

קבוצת הנוער של מכבי חיפה, שהרשימה בשבת האחרונה במשחק הכנהף מודיעה הערב על החתמה של קשר התקפי - שהגיע עם תגבורת משפחתית ...