You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
נערים ב' - סינדרלה לבשה ירוק בדרום
צילום: שמשון ת"א

נערים ב' - סינדרלה לבשה ירוק בדרום

שמשון ת"א - סגנית מוליכת ליגת מרכז, התייחסה ברצינות לאמון שנתנו בה להיות סינדרלה. הקבוצה של דור עציוני זכתה בניצחון חוץ מרשים על קבוצה מהליגה הארצית בדרך לשמינית הגמר

מאת: אורי שמיר - עורך האתר
צילום: שמשון ת"א

בכתבת פרומו שפרסמנו אתמול לקראת משחקי גביע המדינה, סימנו את קבוצת נערים ב' של שמשון ת"א כקבוצה בעלת פוטנציאל גבוה להיות סינדרלה במחזור שלב 32 הגדולות. שמשון ת"א לא נבהלה מהציפיות שלנו ואכן יצאה למשחק חוץ מול קבוצת "צו פיוס" של מכבי קרית גת, שמדורגת בחלק התחתון של טבלת ארצית דרום, הציגה כדורגל תכליתי ושבה לביתה עם הכרטיס לשלב הבא.

חגיגת השערים של שמשון ת"א נפתחה בדקה ה-24, זאת לאחר שיהונתן לוזון הוכשל ברחבה ע״י שחקן קרית גת והשופט פסק לבעיטת פנדל, שאותה תרגם גיא לוי לכיבוש שער יתרון 0:1. 

בדקה ה-31 הגבהה של רואי עובד לרחבה מצאה את איתמר בינשטוק - מלך השערים וקפטן הקבוצה, שהשתלט על הכדור וכבש שער מרהיב בבעיטה לחיבור השמאלי - 0:2 לזכות שמשון ת"א.

בדקה ה-62 שמשון ת"א סגרה עניין. מסירה של יהלי אייזן  ליהונתן קדיש הסתיימה בבעיטה של האחרון לרשת, שער שקבע את תוצאת המשחק - ניצחון 0:3 לזכות שמשון ת"א.

דור עציוני, המאמן המנצח, אמר בסיום: "שיחקנו נגד קבוצה מליגה בכירה יותר ללא כל רגשי נחיתות. העבודה הקשה של הילדים השתלמה. שלטנו לאורך כל המשחק והתוצאה משקפת. שמח בשביל הילדים ורוצה להמשיך לחלום יחד איתם ולהיות ה״סינדרלה״ השנתית בגביע. בלי קשר לתוצאות הגביע, הליגה היא הלחם והחמאה שלנו ולא נעצור עד שנצליח לעקוף את ירמיהו שבקושי מאבדת נקודות ונבטיח עלייה לליגה הלאומית. עם זאת, כמובן שהכל מתגמד נוכח התקופה ונקווה לימים טובים יותר ושל החטופים והחיילים שלנו יחזרו הביתה בשלום".

הפנים של שתי הקבוצות למשחקי הליגה. שמשון ת"א - שמרוחקת 5 נקודות מפסגת טבלת המרכז, תארח בשבת את הפועל קרית אונו מהחלק התחתון שבטבלה. מכבי קרית גת, שמקדימה ב-4 נקודות את המקום האחרון המוביל למשחקי המבחן על הישארות בליגה, תארח באמצע השבוע הבא את קבוצת "צו פיוס" של מכבי עמישב פ"ת, שמקדימה אותה ב-5 נקודות.


נוער - מהפך תל אביבי אדום בנתניה

נוער - מהפך תל אביבי אדום בנתניה

חדש באתר

משחק אימון - ליגת העל: מכבי נתניה כבר הוליכה 0:2 במשחק הביתי מול הפועל ת"א, שעשתה שינוי משמעותי במחצית השניה וניצחה 2:3....