You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
נוער - ניצחון בכורה להכח עמידר רמת גן
צילום: ניב כהן

נוער - ניצחון בכורה להכח עמידר רמת גן

לאומית - דרום: עם סיומו של הסיבוב הראשון הצליחו הסגולים לזכות בניצחון 0:1 ביתי על קבוצת "צו פיוס" של מכבי יבנה. בהנהלת המועדון מאמינים שניתן להיחלץ מירכתי הטבלה

מאת: אורי שמיר - עורך האתר
תמונות נוספות בעמוד האינסטגרם של הצלם ניב כהן - צילום משחקים באזור המרכז

הכח עמידר ר"ג לא מרימה ידיים ולא נכנעת. דווקא אחרי שספגה עשרה הפסדים בעשרת המחזורים הראשונים ויחס השערים שלה עמד על 4 שערי זכות ו-38 שערי חובה. העובדה ששיטת התחרות שונתה בעקבות המלחמה והיא מזמנת לנועלת הטבלה בתום העונה משחק מבחן על ההישארות בטבלה מול הקבוצה שתסיים במקום השלישי בליגה הארצית, לא נטעה שאננות בראשי המועדון, החליטו בנהלת המועדון שזה הזמן לבצע שינוים משמעותיים בסגל. תשעה שחקנים הצטרפו לקבוצה בחודש האחרון, בראשם הבלם והקפטן לשעבר, קאלב דאזי - שחזר מבני יהודה ת"א מליגת העל. במקביל, אפשרה הכח עמידר לקשר רועי יהושע, שחקן בית שורשי, להתקדם ולעבור למוליכת הטבלה, הפועל פ"ת.

לאחר שבשלושת המשחקים הקודמים הכח הוכיחה כי השינויים בסגל מוכיחים את עצמם, שכן במשחק ההפסד 1:0 להפועל פ"ת הכח החמיצה בעיטת פנדל, במשחק ההפסד 1:0 למכבי יפו הכח גילתה עדיפות ובמשחק התיקו 1:1 מול הפועל כפר שלם הכח גילתה גם כן עדיפות על יריבתה, אתמול הגיע זמנה של הכח עמידר ר"ג לחגוג ניצחון ראשון, במשחק מול קבוצת "צו פיוס" של מכבי יבנה - שהקדימה אותה ב-7 נקודות.

הסגולים מר"ג היו עדיפים על יבנה במחצית הראשונה, אך החמצות של שחקני הכח מנעו ממנה לעלות ליתרון מוצדק. כשכבר הבקיעה שער מרגלו של אלעד מגן, קוונת המשחק פסלה את השער בטענה שהכדור עבר את קו החוץ בעת ההרמה. מנגד, יבנה ניסתה מספר פעמים ליזום מהלכים להבקעת שערים דרך אגך שמאל המסוכן שלה בראשותו של הקפטן, שליו מימון.

במחצית שניה המשחק די התאזן, כמעט ללא מצבים מיוחדים עד הדקה ה-65 בה עדי יצחק המצוין מצא במסירה גאונית את אליאור יתמנוי, שהגיע לאחרונה להכח מסקציה נס ציונה. יתמוני מול השןער לא התבלבל וקבע יתרון 0:1 לזכות קבוצתו החדשה. עד לסיום הכח יכולה הייתה להגדיל את יתרונה, אך שוער יבנה, פלאי מסיקה, היה במקום בכל פעם שחלוצי הכח הגיעו מולו. בסיום, ניצחון 0:1 מתוק להכח עמידר ר"ג, שמגיע עם סיומו של הסיבוב הראשון, אותו מסיימת הקבוצה עם 4 נקודות - שזה גם ההפרש ממכבי יבנה, שמדורגת מקום אחד מעליה.

במחזור פתיחת הסיבוב השני מצפה לכל אחת מהקבוצות משחק מול קבוצת מרכז טבלה, שהצבע הכתום הוא הדומיננטי במדיה. הכח עמידר ר"ג תארח את סקציה נס ציונה, בעוד שמכבי יבנה תתארח אצל הנציגה התל אביבית של הליגה - הפועל כפר שלם, שמארחת את משחקיה לא רחוק ממגרש השקמה המשמש את שתי הרמת גניות של הליגה, הפועל והכח.


נוער - מהפך תל אביבי אדום בנתניה

נוער - מהפך תל אביבי אדום בנתניה

חדש באתר

משחק אימון - ליגת העל: מכבי נתניה כבר הוליכה 0:2 במשחק הביתי מול הפועל ת"א, שעשתה שינוי משמעותי במחצית השניה וניצחה 2:3....

נוער - על, החתמה התקפית במכבי חיפה

נוער - על, החתמה התקפית במכבי חיפה

חדש באתר

קבוצת הנוער של מכבי חיפה, שהרשימה בשבת האחרונה במשחק הכנהף מודיעה הערב על החתמה של קשר התקפי - שהגיע עם תגבורת משפחתית ...