You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
נוער - טוברוק תוכל לשתף 3 מארבעה חריגי גיל

נוער - טוברוק תוכל לשתף 3 מארבעה חריגי גיל

לאומית צפון: בעקבות פניה של כמה מיריבותיה לצמרת לבית הדין של ההתאחדות, נקבע ע"י הדיין עדי זרנקין, שבית"ר טוברוק תוכל לשתף בכל משחק 3 מארבעת חריגי הגיל

 

מאת: אורי שמיר - עורך האתר

בשבת האחרונה פרסמנו מעל במה זו כתבה וטור דעה בנוגע לסוגיית ההיתר שקיבל יונתן מסיקה, שחקן בית"ר טוברוק נתניה, מאב בית הדין של ההתאחדות לשעבר, השופט בדימוס אמון סטרשנוב, לפיו יוכל להירשם כחריג גיל בקבוצתו בנוסף לשלושה חריגים נוספים.

על אף העובדה שהשחקן היה מושבת ממשחקים תקופה של כשנה ועשרה חודשים, יריבות של טוברוק פנו לבית הדין של ההתאחדות ודרשו שטוברוק תוכל לשתף שלושה שחקנים חריגי גיל, מאחר ולטענתן קיימת פגיעה בפייר פליי. הדיין, עדי זרנקין, מסר היום את החלטתו: "לאחר שנתתי דעתי לבקשה, לתגובת בית"ר טוברוק ,ותגובת השחקן, וכן תגובת ההתאחדות לכדורגל, אני מחליט כי ההחלטה שניתנה על ידי כב' הנשיא סטרשנוב המתירה רישומו של השחקן כחריג גיל רביעי תעמוד על כנה, אולם הקבוצה תהיה רשאית לרשום לכל משחק עד שלושה חריגי גיל בלבד. החלטה זו, כך אני סבור, מאזנת נכונה בין ההתחשבות במצבו המיוחד של השחקן, עקב פציעתו הקשה, ובין מידת השוויון הספורטיבי המתבקשת בין הקבוצה, ליתר הקבוצות המתחרות".

בבית"ר טוברוק התאכזבו מהחלטתו של הדיין, מאחר ולטענת טוברוק בפועל זוהי העונה השניה של השחקן בגיל נוער. ההחלטה עלולה לפגום בדקות המשחק להם יזכה השחקן, שכן טוברוק העדיפה לרשום בתחילת העונה שלושה שחקנים אחרים כחריגי הגיל.

בתוך כך, בית"ר טוברוק שיפרה בשבת האחרונות עמדות בצמרת הטבלה, לאחר שניצלה את הפסדיהן של מכבי הרצליה (2:1 להפועל נוף הגליל) והפועל עכו (3:1 להפועל עפולה), כדי להגדיל ל-3 נקודות את הפער בפסגת הטבלה, זאת לאחר שזכתה בניצחון 0:5 על מכבי קרית אתא, במשחק שבו יונתן מסיקה לא שותף כלל. מי שעוד ניצלה את ההפסדים של מכבי הרצליה והפועל עכו כדי לשפר עמדות בצמרת היא מ.כ נווה יוסף חיפה, שניצחה 0:2 את הפועל אום אל פאחם.

בשבת הקרובה ייפתח הסיבוב השני במחוז הצפוני של הליגה הלאומית, כשבמוקד יעמוד המשחק בו תארח בית"ר טוברוק את מכבי הרצליה, שאותה היא מקדימה כעת ב-5 נקודות.


נוער - מהפך תל אביבי אדום בנתניה

נוער - מהפך תל אביבי אדום בנתניה

חדש באתר

משחק אימון - ליגת העל: מכבי נתניה כבר הוליכה 0:2 במשחק הביתי מול הפועל ת"א, שעשתה שינוי משמעותי במחצית השניה וניצחה 2:3....

נוער - על, החתמה התקפית במכבי חיפה

נוער - על, החתמה התקפית במכבי חיפה

חדש באתר

קבוצת הנוער של מכבי חיפה, שהרשימה בשבת האחרונה במשחק הכנהף מודיעה הערב על החתמה של קשר התקפי - שהגיע עם תגבורת משפחתית ...