You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
נוער - חריג הגיל שחתם על חוזה מקצועי בהפועל חדרה
רואים בו פוטנציאל בוגרים. ליאם אוחיון במעמד החתימה לצד נציגו - עוה"ד שי אבני, ולצד מנכ"ל מחלקת הנוער - יעקב רוקח

נוער - חריג הגיל שחתם על חוזה מקצועי בהפועל חדרה

הפועל חדרה נערכת לעונה הבאה, עם שאיפות לעונה טובה יותר. אמש החתימה הנהלת הקבוצה חריג גיל, שהגיע אליה לפני מספר עונות ממכבי צור שלום

 

מאת: אורי שמיר - עורך האתר

קבוצת הנוער של הפועל חדרה עברה עונה מטלטלת, עונה שבה מצאה את עצמה נאבקת על חייה בליגת העל. אחרי סיבוב ראשון בו סיימה במקום האחרון בטבלה, תפס במהלך הסיבוב השני דור לוי פיקוד על הקבוצה, יחד עם חיזוקים שביצעה הקבוצה ועם הרוח שהביא המאמן החדש, הצליחה הקבוצה לצבור נקודות ועם הזמן גם להתרחק בהדרגה מהקו האדום. את ההישארות המוחלטת בליגה הבטיחה הקבוצה רק במחזור הלפני אחרון של העונה.

בהפועל חדרה נערכים לעונה הבאה עם מטרה לעשות עונה טובה הרבה יותר. דור לוי ממשיך לעונה נוספת ואחרי שהוביל בעבר את הפועל ר"ג להיות הפתעת העונה, מקווים בהנהלת חדרה שכך יקרה גם עם קבוצת הנוער שלהם.

אמש הודיעה הנהלת הפועל חדרה על החתמתו לשלוש עונות של הבלם, ליאם אוחיון, שישחק כחריג גיל ומסומן להשתלבות עתידית בקבוצת הבוגרים. ליאם אוחיון החל את דרכו בקבוצת טרום א' של מכבי צור שלום/קרית ביאליק ובשנתון נערים א' עבר להפועל חדרה והשתלב בצורה מוצלחת בקבוצת שנתון 2005.

ליאם אוחיון עלה לקבוצת הנוער וכבר בעונה הראשונה רשם 16 הופעות - בעשרה מהן פתח בהרכב. בעונה האחרונה השחקן היה עוגן בהגנת קבוצת הנוער של הפועל חדרה, רשם 32 הופעות - כולן בהרכב, כאשר רק בחמישה משחקים לא השלים זמן משחק מלא. 


נוער - מהפך תל אביבי אדום בנתניה

נוער - מהפך תל אביבי אדום בנתניה

חדש באתר

משחק אימון - ליגת העל: מכבי נתניה כבר הוליכה 0:2 במשחק הביתי מול הפועל ת"א, שעשתה שינוי משמעותי במחצית השניה וניצחה 2:3....