You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
נוער - זו ששוקעת, זו שבורחת ומה שביניהן
תמונת ניצחון. שחקני רמת השרון חוגגים (צילום: מדיה הפועל רמת השרון)

נוער - זו ששוקעת, זו שבורחת ומה שביניהן

ליגת העל - מחזור 16: תמורות משמעותיות בתחתית הטבלה, שחקן שכבש שער ניצחון בדרבי בהופעת הבכורה שלו, שחקן שעלה לממוצע של שער למחזור. על זאת ועוד, בסיכום המחזור בכתבה זו

מאת: אורי שמיר - עורך האתר

מזג האוויר הסוער, ששרר ברחבי המדינה בשבת שקדמה לזו האחרונה, הביא עמו גל של ביטולי משחקים שלא פסח על ליגת העל לנוער, שתגיע לנקודת אחידות מבחינת כמות המשחקים ביום שלישי הקרוב לאחר משחק ההשלמה בין מכבי חיפה להפועל חדרה.

אתמול נערך מחזור הפתיחה של הסיבוב השני. שהניב כמות צנועה של 18 שערים לאחר מספר מחזורים עשירים בשערים. שישה משחקים הוכרעו - ארבעה מהם בניצחון הקבוצה המארחת, בעוד ששני משחקים לא הוכרעו כלל. מה עוד היה? שחקן שרשם הופעת בכורה חלומית עם שער ניצחון בדרבי, שחקן שהשתלט על פסגת מלכות שערי הליגה ועוד ועוד. סיכום המחזור, יוצאים לדרך.

התוצאה של המחזור: רק לפני 5 מחזורים הפועל רמת השרון נעלה את הטבלה עם 3 נקודות בלבד. במועדון מהשרון לא נכנסו ללחץ, המשיכו לתת קרדיט למאמן, עמית ארצי, והנה הקבוצה מוצאת את עצמה עם 11 נקודות צבירה בחמשת המחזורים האחרונים, מה שעוזר לה להתרחק כדי 6 נקודות ומשחק עודף מנועלת הטבלה, הפועל חדרה. רמת השרון ניצחה 0:2 את משחק החוץ מול קבוצת מרכז הטבלה המאכזבת של מכבי ת"א. יואב קורן (24) ועומר פרוכטמן (79) כבשו את השערים לזכות רמת השרון.

מגמות מנוגדות: בני סכנין שומרת על המקום השלישי בטבלה בזכות ניצחון 1:2 ביתי על הפועל חדרה, ששקועה עמוק במקום האחרון. שערים שכבשו: הבלם ביאן אבו ריא (43) והחלוץ האפריקאי, גודין צ'ינימירים (55) סללו את דרכה לניצחון. המגן האורח, אורי אלפסי, הצליח לצמק בדקה ה-87.

עוד נקודה לאוסף: מכבי פ"ת - האלופה שבדרך, התארחה אצל הפועל כפר סבא, שרק רוצה לשמור על מרווח מהמקום האחרון. שער שכבש יובל בן חמו (26) העלה את המארחים ליתרון, אך שער שכבש איתמר משרקי (65) איזן את התוצאה. כפר סבא מקדימה ב-10 נקודות ומשחק עודף את המקום האחרון, בעוד שמכבי פ"ת מקדימה ב-13 נקודות ומשחק עודף את המקום השני בו מדורגת מכבי חיפה.

דהן על הזמן: עומר דהן, חלוץ האלופה המכהנת - מכבי חיפה, כבש שלושער במשחק הניצחון 0:3 של קבוצתו על קבוצת מרכז הטבלה של הפועל רעננה. לדהן היה זה משחק ליגה שמיני ברציפות שבו הוא כובש, אלא שהשלושער שכבש מעלה את מאזן השערים שלו בפסגת טבלת מלך שערי הליגה ל-16 שערים.

טעם גן עדן בדרבי: באמצע השבוע האחרון הודיעה הפועל ת"א על השאלת כרטיס השחקן של החלוץ, עדן בן סימון, לו רזומה נכבד בנבחרות הנערים והנוער. בן סימון, שהגיע מהפועל חיפה, פרע שטר ראשון כבר לאחר 18 דקות במשחק הדרבי מול קבוצת מרכז הטבלה של בני יהודה, שער שלבסוף הוכתר לשער ניצחון 0:1, שמעלה את הפועל ת"א למקום הרביעי.

חזרו לנצח בחוץ: עד אתמול בבוקר במאזנה של הפועל ראשל"צ היה ניצחון אחד בלבד במשחקי החוץ (0:2 על הפועל רמת השרון). אתמול במשחק בין שתי קבוצות מרכז טבלה הצליחה הקבוצה של עמרי שחם לזכות בניצחון 0:2 על הפועל חיפה, בזכות שערים שכבשו אשר האבטמו (60) ויוסף בלטה (83).

מהפך דרומי: משחק נוסף בין שתי קבוצות מרכז טבלה הפגיש את שתי הקבוצות הדרומיות בליגה למפגש מעניין, שבו מ.ס אשדוד הצליחה לנצח 1:2 בביתה את הפועל באר שבע לאחר שהצליחה לחולל מהפך. שער שכבש נועם שחר - החלוץ חריג הגיל של הקבוצה האורחת, העניק לבאר שבע יתרון 0:1, אך פתיחה עוצמתית של אשדוד במחצית השניה הביאה ליצירת מהפך בתוך 3 דקות עם שערים שכבשו: בן לוי (47) ואורי מלכה (50).

האור של שנפר: עירוני קרית שמונה, שמדורגת במקום הלפני אחרון, אך הוחרגה מהגעה למשחק מבחן על הישארות בליגה במידה ותסיים במקום האחרות, זאת בשל המצב הביטחוני השורר בעיר אותה היא מייצגת, הצליחה לזכות בנקודה במשחק מול מכבי נתניה מהמקום החמישי בטבלה, שכמו בסיבוב הקודם הסתיים בתוצאת שוויון 1:1. גם הפעם אורי שנפר כבש לזכות קרית שמונה, אך הפעם היה זה שער שוויון בדקה ה-63. נתניה, שבפעם הקודמת ניצלה מהפסד עם שער בתוספת הזמן שכבש איתי מוסלי - שעבר לאחרונה להפועל כפר סבא, הפעם צעדה ביתרון משער שכבש בדקה ה-50 עידו קופרברג.


נוער - מהפך תל אביבי אדום בנתניה

נוער - מהפך תל אביבי אדום בנתניה

חדש באתר

משחק אימון - ליגת העל: מכבי נתניה כבר הוליכה 0:2 במשחק הביתי מול הפועל ת"א, שעשתה שינוי משמעותי במחצית השניה וניצחה 2:3....

נוער - על, החתמה התקפית במכבי חיפה

נוער - על, החתמה התקפית במכבי חיפה

חדש באתר

קבוצת הנוער של מכבי חיפה, שהרשימה בשבת האחרונה במשחק הכנהף מודיעה הערב על החתמה של קשר התקפי - שהגיע עם תגבורת משפחתית ...