You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
נוער - זו שחגגה עליה ללאומית, וזו שקרובה לחגיגות
חוזרים ללאומית אחרי עונה בארצית. שחקני צעירי כפר כנא (צילום באדיבות הקבוצה)

נוער - זו שחגגה עליה ללאומית, וזו שקרובה לחגיגות

ארצית צפון - מחזור 20: צעירי כפר כנא הבטיחה את חזרתה ללאומית. קאמבק מרשים של בית שאן בקרב צמרת שומר על פער משמעותי מהדולקות אחריה

 

מאת: אורי שמיר - עורך האתר

היממה הראשונה של השבוע הנוכחי עומדת בסימן חידוד תמונת המצב במאבקי הצמרת של הליגה הארצית, זאת בשל התוצאות שהושגו במשחקים בהם נטלו חלק קבוצות הצמרת.

בשבת האחרונה איחוד בני בקה, שמצאה את עצמה במרחק של 6 נקודות מסגנית המוליכה, קבוצת "צו פיוס" של הפועל בית שאן, התארחה אצל קבוצת "צו פיוס" של הפועל פרדסיה לאור זרקורים - מה שאפשר לשחקנים לשבור קודם לכן את צום הרמדאן. פרדסיה פתחה את המשחק בתנופה מרשימה, שערים שכבשו אוראל וולסן (9) ועודד מקוננט (12) העניקו לה יתרון 0:2 בשלב מוקדם, אך שערים שכבשו בהמשך אמיר אבו מוך (33) ומוחמד כחלה (39) מחקו את יתרונה של פרדסיה. בדקה ה-48 אוראל וולסן השלים צמד וסלל את דרכה של פרדסיה לניצחון 2:3.

קבוצת "צו פיוס" של הפועל בית שאן שומרת על המקום השני, שמוביל לעליה לליגה הלאומית, לאחר שהצליחה לחולל קאמבק מרשים במשחק החוץ מול צעירי טמרה - שאותה היא ממשיכה להקדים ב-6 נקודות. גם משחק זה נערך לאור זרקורים. טמרה פתחה את המשחק בצורה מצוינת, שערים שכבשו מוחמד אבו אל היג'א (11) ושקיר סובחי (22) העניקו לה יתרון 0:2 בשלב מוקדם, אך שערים שכבשו אוראל יהודה (41) ועילאי קידר בסמוך לסיום הזמן החוקי, הביאו לשוויון 2:2 בסיום, שמותיר את בית שאן במקום השני שמוביל לעליית ליגה, כשלזכותה יתרון של 6 נקודות על פני צעירי טמרה ואיחוד בני בקה - כשנותרו עוד 15 נקודות בקופה ואין עוד מפגש בלוח המשחקים בין בית שאן לבקה, שככל הנראה תתמודד מול טמרה על המקום השלישי המוביל למשחקי המבחן על העליה לליגה הלאומית (משחק במגרש נייטרלי מול הקבוצה שתסיים במקום האחרון בטבלת לאומית צפון).

תגידו מברוק לקבוצה שבתמונה, צעירי כפר כנא, מוליכת הטבלה, שאמנם עוד לא הבטיחה רשמית את הזכייה באליפות, אך כבר חוגגת חזרה לליגה הלאומית, הן בשל איבוד הנקודות של צעירי טמרה ואיחוד בני בקה והן בזכות ניצחון 1:2 ביתי על הפועל מטה אשר, שמדורגת בחלק התחתון של הטבלה, אך בשל התפרקותה של בני ג'דיידה-מכר אף קבוצה בליגה אינה מוצאת את עצמה בסכנת הגעה למשחק מבחן על ההישארות בליגה. שערים שכבשו: מוחמד חמדוני (39) ומוחמד אבו יונס (50) העניקו לכפר כנא יתרון 0:2. שער שכבש יואב גוטליב בדקה ה-85 קבע את תוצאת המשחק. 


נוער - מהפך תל אביבי אדום בנתניה

נוער - מהפך תל אביבי אדום בנתניה

חדש באתר

משחק אימון - ליגת העל: מכבי נתניה כבר הוליכה 0:2 במשחק הביתי מול הפועל ת"א, שעשתה שינוי משמעותי במחצית השניה וניצחה 2:3....