You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
נוער - הפועל פתח תקווה ניצחה במשחק העונה
צעד משמעותי לעבר היעד. שחקני הפועל פ"ת (צילום: עמוד הפייסבוק של מחלקת הנוער הפועל פ"ת)

נוער - הפועל פתח תקווה ניצחה במשחק העונה

לאומית דרום - מחזור 21: במשחק שהסתיים לפני זמן קצר ניצחה הקבוצה ממלאבס 0:1 את הפועל ירושלים והגדילה את הפער בפסגת הטבלה ל-4 נקודות

מאת: אורי שמיר - עורך האתר

אם קבוצת הנוער של הפועל פ"ת תשחק בעונה הבאה בליגת העל, ללא כל ספק לצמד המשחקים מול קבוצת "צו פיוס" של הפועל ירושלים, יריבתה העיקרית במאבק על העליה, יהיה משקל משמעותי בהישג. אחרי שהנחילה את ההפסד היחיד לקבוצה מהבירה במחזור הראשון עם ניצחון 0:1, הצליחה הערב הפועל פ"ת לנצח שוב את הפועל ירושלים ולהנחיל לה הפסד שני העונה. גם הפעם הפועל פ"ת שמרה על רשת נקיה והסתפקה בכיבוש של שער אחד כדי לזכות בכל הקופה. תוצאת המשחק מקרבת את הפועל פ"ת לזכייה באליפות והעפלה לליגת העל, בעוד שהפועל ירושלים עשויה עונה שניה ברציפות להתמודד על העליה לליגת העל דרך משחקי המבחן.

הפועל ירושלים, שזכתה לתגבור התקפי בדמותו של  שחקן ההתקפה, כארם זועבי - שכבר כבש 3 שערים במדי קבוצת הבוגרים - שניים מהם לרשתה של הפועל פ"ת. למרות זאת, דווקא היום הפועל ירושלים שבתה מהבקעות במשחק העונה לעיני מאות רבות של אוהדים משני הצדדים, משחק שבו שתי הקבוצות גילו יוזמה התקפית לאורך כל המשחק, ייצרו איומים האחת על שערה של השניה, אך מה שעשה את ההבדל בתוצאה היה שער בדקה ה-15 שכבשה הפועל פ"ת, לאחר שנחמן אסל הגביה כדור מאגף ימין לראשו של גיל מידן, שהתגבר על שחקן אורח, ניתר גבוה יותר ונגח לרשת מכ-8 מטרים וסלל את דרכה של הפועל פ"ת לניצחון 0:1, שמעניק לה יתרון של 4 נקודות על פני הפועל ירושלים, כל זאת כשנותרו בקופה 15 נקודות.

במחזור הקרוב הפועל פ"ת תצא בפעם השלישית העונה לבירה, הפעם למשחק חוץ מול קבוצת מרכז הטבלה של בית"ר נורדיה ירושלים ממרכז הטבלה. הפועל ירושלים שוב תחזור לאזור חיוג 03, הפעם למשחק חוץ מול נועלת הטבלה, הכח עמידר ר"ג.


נוער - מהפך תל אביבי אדום בנתניה

נוער - מהפך תל אביבי אדום בנתניה

חדש באתר

משחק אימון - ליגת העל: מכבי נתניה כבר הוליכה 0:2 במשחק הביתי מול הפועל ת"א, שעשתה שינוי משמעותי במחצית השניה וניצחה 2:3....