You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
נוער - המאמן ששב לאתגר ענק בראשון לציון
חוזר לעיר היין. שימי אברהם במדי האימון החדשים (צילום: חן קלדרון)

נוער - המאמן ששב לאתגר ענק בראשון לציון

הפועל ראשון לציון, שנפרדה בשבוע שעבר מעמרי שחם אחרי שתי עונות, נערכת לעונה הבאה עם מאמן שהצליח בעונה האחרונה בליגת העל של נערים א'

מאת: אורי שמיר - עורך האתר

קבוצת הנוער של הפועל ראשון לציון שעברה עונה שקטה למדי, אחרי שבעונה שקדמה לאחרונה נשארה בליגת העל רק בזכות ניצחון דחוק במשחק המבחן מול הפועל ירושלים. אחרי שתי עונות תחת הדרכתו של עמרי שחם - שבשבוע שעבר תפס פיקוד על קבוצת הנוער של הפועל ת"א - העומדת בראש מחלקה שבה אימן בעבר, הפועל ראשון לציון מודיעה על החתמתו של מאמן, שאימן בעונות האחרונות במחלקת הנוער של הפועל ת"א וכעת שב אליה - שימי אברהם.

אחרי שלוש עונות ברציפות במחלקת הנוער של הפועל ת"א, כאשר שתי האחרונות שבהן עם קבוצת שנתון 2007 - שסיימה את העונה האחרונה במקום השלישי בטבלת ליגת העל של שנתון נערים א', שב שימי אברהם למחלקת הנוער של הפועל ראשון לציון, אליה הגיע מהפועל ת"א לאחר אמצע העשור הקודם ובשורותיה אימן 4 עונות קבוצות בשנתוני נערים ג' ונערים א' וכן שימש בעונת 18/19 כעוזר מאמן בקבוצת הנוער. לשימי אברהם מצפה אתגר גדול ומרתק, שכן להפועל ראשון לציון אין עתודה שעולה מליגת העל של שנתון נערים א' והקבוצה תצטרך לבצע שינוים כאלה ואחרים בסגלה כדי להעמיד קבוצה ברמה תחרותית טובה לליגה.

עמרי שחם על הקווים (שחר גרוס)
החליפו מועדונים ובעונה הבאה ייפגשו על הקווים. עמרי שחם (צילום: שחר גרוס)

שימי אברהם אמר לאחר החתימה: ״אני שמח לחזור למשפחת הפועל ראשון לציון. אעשה הכל על המגרש בכדי להחזיר על האמון".

אופיר קופל, המנהל המקצועי, הגיב על המינוי: ״ שמח על הצטרפותו וחזרתו של שימי אברהם למועדון הכדורגל הפועל ראשל"צ לתפקיד מאמן קבוצת הנוער. שימי מאמן צעיר ומוכשר ויחד עם זאת בעל ניסיון עשיר במחלקות נוער. מאמין ומאחל לעונה מוצלחת ואני סמוך ובטוח שיחד נעמוד במטרות ונפתח שחקנים לקבוצה הבוגרת. בהצלחה".


נוער - מהפך תל אביבי אדום בנתניה

נוער - מהפך תל אביבי אדום בנתניה

חדש באתר

משחק אימון - ליגת העל: מכבי נתניה כבר הוליכה 0:2 במשחק הביתי מול הפועל ת"א, שעשתה שינוי משמעותי במחצית השניה וניצחה 2:3....