You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
ליגת האלופות - הפועל הוד השרון, נערים ב' - שרון
רק הדאבליסטית הצליחה לנצח אותה. הפועל הוד השרון חוגגת אליפות (צילום מטעם הקבוצה)

ליגת האלופות - הפועל הוד השרון, נערים ב' - שרון

הסינדרלה הגדולה של משחקי גביע המדינה סיימה עונה עם מאזן כמעט מושלם. בזכות ההישג המרשים קבוצת שנתון 2009 תשחק בעונה הבאה בליגה הארצית

מאת: אורי שמיר - עורך האתר

פינת "ליגת האלופות" - פינת הפרגון וההצדעה שלנו לקבוצות שזכו באליפות רשמית, מאירה היום על קבוצת נערים ב' של הפועל הוד השרון - אלופת מחוז שרון, שסיימה את העונה עם מאזן נטול הפסדים, העומד על 27 ניצחונות ו-3 תוצאות תיקו, למעלה מ-93 אחוזי הצלחה, כל זאת לצד הצלחה גדולה ומרשימה במשחקי גביע המדינה, לאחר שניצחה בדו קרב פנדלים שלוש קבוצות מדרג גבוה יותר: בתחילה הפועל באר שבע מליגת העל - שזכתה בגביע עונה קודם, בהמשך הייתה זו הפועל קרית ים מצמרת ארצית צפון וברבע הגמר הייתה זו הפועל כפר סבא מליגת העל. רק הדאבליסטית בכבודה ובעצמה, מכבי פ"ת, הצליחה להנחיל העונה הפסד 4:0 לקבוצה המוכשרת בהובלתו של כדורגלן העבר של מכבי ת"א והפועל ראשל"צ, אלון ברומר, המשמש כמנהל המקצועי של המחלקה יחד עם גיא וייסמן.

כבר מתחילת העונה היה ברור, שהפועל הוד השרון היא מעל הליגה, לאחר שפתחה את העונה בסערה עם 13 ניצחונות ברצף, שהעניקו לה מקדמה משמעותית על יריבותיה, זאת לצד ההצלחה בגביע המדינה. אלון ברומר ועוזרו, עילי גן אור, הצליחו לשמור את הקבוצה מפוקסת וממוקדת מטרה, בלי להתנפח כתוצאה מההישגים. בראיונות שערכנו העונה עם אלון ברומר, שיתף המאמן שהקבוצה עברה תחלופה גדולה בקיץ שעבר, נוכח רצונם של 7 משחקניה לשחק בקבוצות בליגות הבכירות. בהוד השרון נבנתה קבוצה מחודשת, כשלאורך הדרך אלון ברומר הקפיד להדגיש, שהרצון הטבעי לנצח ולהיות במקום הראשון לא קודם לפיתוח השחקנים ולהתנהלותם התקינה במסגרת הקבוצתית.

קבוצת נערים ב' של הפועל הוד השרון  (באדיבות המועדון)
קבוצה שהייתה יכולה לעשות דברים גדולים גם בליגה הארצית. שחקני קבוצת נערים ב' של הפועל הוד השרון והצוות המקצועי (צילום מטעם הקבוצה)

עד כמה הפועל הוד השרון הייתה עוצמתית, מלמד מאזן שערי הזכות של הקבוצה. לא פחות מ-178 שערים כבשה הקבוצה ב-30 משחקים, ממוצע של כמעט 6 שערים למשחק. באורח פלא מלך שערי הליגה אינו מגיע מהקבוצה - שזהו עוד נתון המסביר עד כמה מדובר בקבוצה שלא הייתה תלויה יתר על המידה בשחקן כזה או אחר. ניב ארביב סיים את העונה כמלך שערי הקבוצה עם 32 שערים, יהלי צורים סיים כסגנו עם 27 שערים. עד כמה ההגנה הייתה חזקה הוכיחו גם משחקי גביע המדינה וגם משחקי הליגה. הגנת הקבוצה בראשותם של השוערים, יותם שיבק ויובל הולצקנר - יליד 2009, והבלם - לביא שוורצמן, הייתה במיטבה ולראיה רק 4 שערי ליגה ספגה הקבוצה.

בעונה הבאה תשחק הקבוצה במחוז הדרומי של הליגה הארצית בשנתון נערים א', לצד קבוצות רבות ששיחקו בליגה הארצית של שנתון נערים ב'. עם כל הכבוד - ויש כבוד, הציפיות מהוד השרון יהיו גבוהות יותר מאשר כל עולה חדשה אחרת, זאת לאחר שהקבוצה הוכיחה בעונה האחרונה, שהיא ברמה הרבה יותר גבוהה מהטופ של הליגות המחוזיות. אנחנו נהיה כאן כדי לעקוב אחר השתלבותה בליגה.


נוער - מהפך תל אביבי אדום בנתניה

נוער - מהפך תל אביבי אדום בנתניה

חדש באתר

משחק אימון - ליגת העל: מכבי נתניה כבר הוליכה 0:2 במשחק הביתי מול הפועל ת"א, שעשתה שינוי משמעותי במחצית השניה וניצחה 2:3....