You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
ילדים ג'- צפו בשערים שכבשה עירוני נהריה בנוף הגליל

ילדים ג'- צפו בשערים שכבשה עירוני נהריה בנוף הגליל

דרג 2 - צפון: הקבוצה מהגליל המערבי חוללה מהפך והצליחה לקטוע את המאזן המושלם של הקבוצה המארחת. רשמים מהמשחק, וידאו עם שערים שכבשה נהריה ותגובת המאמנת המנצחת, בכתבה זו

מאת: אורי שמיר - עורך האתר

קבוצת ילדים ג' של בית"ר עירוני נהריה "צו פיוס" הצליחה ביום שישי האחרון לעשות מה שלא הצליחו לעשות 6 קבוצות אחרות - להנחיל הפסד להפועל נוף הגליל, שנהנתה ממאזן מושלם בשישה משחקים, בעוד שלנהריה היה מאזן שעמד על שלושה ניצחונות ושני הפסדים.

פתיחת המשחק לא היוותה פרומו אמין לבאות. שער שכבש מתנאל גטה העניק למארחת מנוף הגליל יתרון 0:1, אלא שההמשך היה של הורודים מהגליל המערבי. שערים שכבשו: אוניל מרזוק (15), קורן זיגדון (25) וניקאס טסקה (65) סללו את דרכה של נהריה לניצחון 1:3 מרשים, אם כי חבל שבמהלך המשחק התפתחה לעיני השחקנים קטטה ביציע. לא יאה, לא יפה ולא מכובד.

שלומית אריפול, מאמנת הקבוצה המנצחת, אמרה בסיום: "היה משחק לא פשוט ולא קל,  שבו חזרנו למשחק ועשינו מהפך וניצחנו . הגענו במטרה ונחישות לנצח קבוצה מצליחה מאוד, שיחקנו כדורגל נכון ומקצועי, האמנו בעצמנו ובאנו על שכרנו בסיום".

 

על אתגרי העונה בצל המצב הביטחוני, הוסיפה המאמנת: "עונה לא קלה ופשוטה. אנחנו בנהריה  חווים הרבה עליות וירידות, המצב בהחלט משפיע על הילדים. העונה אני עובדת  הרבה עם  הילדים בצד המנטלי.   אין לנו רצף משחקים וזה גורם לילדים לאבד, ריכוז, קצב, מוטיבציה ואת הביחד, מה גם שלא התאמנו הרבה זמן ולכן אנחנו עכשיו מצמצמים פערים".

 

הקו המנחה של שלומית אריפול מאוד ברור: "בראש ובראשונה - ערכים ומשמעת, זה הבסיס להכל. אחרי זה לשחק כדורגל נכון ומקצועי ובדרך הזו גם לנצח ולהתקדם". 

 

 


נוער - מהפך תל אביבי אדום בנתניה

נוער - מהפך תל אביבי אדום בנתניה

חדש באתר

משחק אימון - ליגת העל: מכבי נתניה כבר הוליכה 0:2 במשחק הביתי מול הפועל ת"א, שעשתה שינוי משמעותי במחצית השניה וניצחה 2:3....