You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
ילדים א' - אחוות הקריות איחדה שוב את קרית שמונה

ילדים א' - אחוות הקריות איחדה שוב את קרית שמונה

הקבוצה הצפונית ביותר בשנתון זכתה שוב להתאחד, הפעם בזכות יוזמה מבורכת של מ.ס קרית ים לאירוח משחק ידידות ומפגש בין הקבוצות

 

מאת: אורי שמיר - עורך האתר

קבוצת ילדים א' של עירוני קרית שמונה ומאמנה, טל ביטון, מוצאים את עצמם בסיטואציה לא פשוטה, מאז החלה מלחמת חרבות ברזל. פעילות מחלקת הנוער של עירוני קרית שמונה הוקפאה ועם הזמן רבים משחקני הקבוצה מצאו את עצמם עוזבים את ביתם יחד עם משפחתם ועוברים למשכן זמני בבתי מלונות ברחבי הצפון ומרכז הארץ. לפני כשבוע וחצי זכתה הקבוצה להתאחד לראשונה על המגרש, יוזמה מבורכת של מ.כ נווה יוסף חיפה ליצירת טורניר משולש בהשתתפות שתי הקבוצות ושל הפועל ת"א, העניקה לקבוצה הצפונית הזדמנות להתאחד על כר הדשא. בשבת האחרונה זכתה שוב הקבוצה להתאחד - הפעם בזכות יוזמה ברוכה של מ.ס קרית ים ומאמנה, שי טפליציקי, שהזמינו את שחקני קרית שמונה והוריהם למשחק ידידות, שהסתיים בניצחון 1:3 לזכות הקבוצה המקומית, כשלאחריו התמזגו שחקני הקבוצות סביב שולחנות עם אוכל וכיבוד לרשות השחקנים.

טל ביטון, מאמן קרית שמונה, סיכום בהתרגשות את המפגש: "הוזמנו על ידי מאמן קבוצת ילדים א' של קרית ים, שי טפליצקי, שיצר איתי קשר בפייסבוק והזמין אותנו לערוך משחק אימון. הגענו עם סגל של 16 שחקנים מתוך 26 שחקני סגל. ההורים נרתמו מאוד לעניין. ערכנו דקת דומיה לפני המשחק לזכר הנרצחים והנופלים מאז האסון שפקד אותנו. שמרנו על אווירה ספורטיבית במהלך המשחק. הורי הקבוצה המקומית ערכו לנו פריסה בסוף המשחק, מרגש להגיע למקומות זרים ולקבל יחס כזה. אנחנו מודים לאנשי קרית ים היקרים על האירוח והחמימות. אחרי המלחמה נשמח לארח את הקבוצה המוכשרת הזו למשחק באווירה טובה אצלנו בקרית שמונה".

על מצבה הנוכחי של קבוצתו, הוסיף טל ביטון: "22 מתוך 26 השחקנים שלנו הצטרפו לאימונים של קבוצות שונות, רובם מתאמנים עם עירוני טבריה ומכבי הרצליה. אנחנו כמובן מודים לכל הקבוצות שקלטו את השחקנים. לגבי היכולת הקבוצתית שהצגנו, לצערי הרב מרגישים את הירידה ביכולת, עקב כך שלא התאמנו כקבוצה כחודש וחצי, אך זה באמת הבל הבלים בימים אלה - כי הכי חשוב שהשחקנים מתראים בימים האלה שוב ומתעסקים קצת בכדורגל ובמשחק שכולנו אוהבים".


נוער - מהפך תל אביבי אדום בנתניה

נוער - מהפך תל אביבי אדום בנתניה

חדש באתר

משחק אימון - ליגת העל: מכבי נתניה כבר הוליכה 0:2 במשחק הביתי מול הפועל ת"א, שעשתה שינוי משמעותי במחצית השניה וניצחה 2:3....