You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
טרום א' - הפועל רמת גן למען ילדי הדרום

טרום א' - הפועל רמת גן למען ילדי הדרום

מחלקת הנוער ממשיכה בהירתמות למען מפוני הדרום המתארחים בכפר המכביה. הפעם קבוצת טרום א' והמאמן אליה עזרא הרשימו בביצועיהם

 

מאת: אורי שמיר - עורך האתר

מוקד הפעילות המרכזי של מחלקת הנוער של הפועל ר"ג הוא במגרשי הספארי בעיר, הממוקמים בקרבת מלון כפר המכביה - בו שוהים מתחילת המלחמה מאות רבות של מפונים מהדרום. מחלקת הנוער של "האורדונים" לא נותרה אדישה לדבר ונרתמת כדי להנעים מעת לעת את הזמן של הילדים השוהים במלון.

הצוות המקצועי של המחלקה כבר העביר פעילות ספורט וכדורגל לילדים המתארחים במלון. מאמני המחלקה חילקו לילדי העוטף 100 כדורים, מדליות, סטים אימון, טרנינגים וגרביים חמות לחורף.

בשבת האחרונה קבוצת טרום א׳ מרכז, בהדרכתם של אליה עזרא ועוזרו גילי ברשצקי, ערכה משחק אימון נגד קבוצת ״עמיתים ביחד ננצח״ של ילדים השוהים במלון. את קבוצת העוטף מאמצת נאווה רביבו -אמו של סמ"ר עמית בן יגאל ז״ל, תושב העיר ר"ג, שנהרג לפני 3 שנים בפעילות מבצעית. הקבוצה מרבה להתארח במלון, להעביר פעילות עם ילדי העוטף ולהמשיך לתרום לקהילה.

אליה עזרא אמר בסיום המפגש הכה מיוחד: "זכינו להתנדב במלון כפר המכביה ביחד עם חברי לצוות גילי ברשצקי והשחקנים. כולנו נמצאים בתקופה לא קלה ,לעלות חיוך לילדים ומשפחות שפונו מבתיהם לאחר המקרה הנורא בתאריך ה7.10.23 בשבילנו היה שווה הכל. כולנו עם אחד - בין אם זה בכדורגל ובין אם זה בחיים עצמם.תודה בשם כולנו על הזכות לשמח ילדים, מקווים שעשינו זאת. שנדע ימים טובים ורק ביחד ננצח".


נוער - מהפך תל אביבי אדום בנתניה

נוער - מהפך תל אביבי אדום בנתניה

חדש באתר

משחק אימון - ליגת העל: מכבי נתניה כבר הוליכה 0:2 במשחק הביתי מול הפועל ת"א, שעשתה שינוי משמעותי במחצית השניה וניצחה 2:3....

נוער - על, החתמה התקפית במכבי חיפה

נוער - על, החתמה התקפית במכבי חיפה

חדש באתר

קבוצת הנוער של מכבי חיפה, שהרשימה בשבת האחרונה במשחק הכנהף מודיעה הערב על החתמה של קשר התקפי - שהגיע עם תגבורת משפחתית ...