You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
טרום א' - המאמן ששכל את בנו, חזר לאמן את קבוצתו

טרום א' - המאמן ששכל את בנו, חזר לאמן את קבוצתו

יואל ארזי, מאמן קבוצת טרום א' של בית"ר באר שבע, תושב הקיבוץ ניר יצחק, שכל את בנו, אופק ז"ל - רבש"צ הקיבוץ, שנלחם בעוז ובגבורה והציל חיי אדם. ארזי: "מאז האסון היה ברור לי שאני חוזר לילדים"

 

מאת: אורי שמיר - עורך האתר
סיוע להכנת הכתבה: אתר שבע - פורטל העיר באר שבע וסביבת הנגב

ימים מאוד עצובים וקשים עוברים על מדינת ישראל ובפרט על מחלקת הנוער של מ.ס באר שבע, שאם לא די בהתמודדות הקשה עם סיפורי העצב וירי הטילים לעבר העיר, נאלצה כבר בתחילת המלחמה לנגב את הדמעות עם היוודע דבר הירצחם של אופק שמעיה - כדורגלן עבר בקבוצת הנוער של המועדון, שנרצח יחד עם אביו קובי עת שהיה בדרך לבסיסו, ושל אופק ארזי ז"ל - רבש"צ קיבוץ ניר יצחק, שבזכות תעוזה והקרבה הציל חיי אדם. אביו של אופק, יואל - יבדל"א, הוא מאמן כדורגל ותיק, שלאורך שנים אימן וניהל במחלקת הנוער של הפועל בארי אשכול. בעונה האחרונה חזר מפסק זמן של אימון ותפס פיקוד על קבוצת טרום א' של מ.ס באר שבע.  

קבוצת טרום א' של מ.ס באר שבע שבה לאחרונה לפעילות, אך באמצע השבוע נרשם רגע מרגש, כשיואל ארזי התייצב לאימון והשחקנים הצעירים וראשי המועדון קיבלו את פניו בחיבוקים.  הרבה דמעות זלגו, שילוב של געגועים למאמן אהוב והשתתפות בצער ובכאבו של המאמן. חשוב לציין, כי המאמן ומשפחתו פונו למלון באילת בשל הלחימה בעזה והמאמן הגיע במיוחד מאילת הרחוקה לאימון.

בסיום האימון התייחס יואל ארזי לחזרתו לחיק הקבוצה, בדברים שאמר ליוסי איטח - כתב מדור הספורט של האתר שבע : "מאוד התרגשתי לחזור לאמן. הילדים וההורים מאוד עודדו וחיזקו אותי בתקופה הזו. בכלל, מאוד התחברתי לילדים האלה. אימנתי 40 שנה במועצה האזורית אשכול, ולאחר שנה הפסקה הגיעה הצעה לאמן במ.ס. באר שבע. הגעתי לניסיון, ופתאום הרגשתי איך החיידק הזה המשלב חינוך וכדורגל חוזר אלי. ואפילו שאני בא מאשכול עד באר שבע חיכיתי לאימון עם הילדים. מאז האסון היה לי ברור שאני חוזר לילדים האלה ולא מוותר עליהם. אני מגיע ממקום מפלטי באילת לבאר שבע, כי על האימון והילדים אני לא מוותר".


נוער - מהפך תל אביבי אדום בנתניה

נוער - מהפך תל אביבי אדום בנתניה

חדש באתר

משחק אימון - ליגת העל: מכבי נתניה כבר הוליכה 0:2 במשחק הביתי מול הפועל ת"א, שעשתה שינוי משמעותי במחצית השניה וניצחה 2:3....

נוער - על, החתמה התקפית במכבי חיפה

נוער - על, החתמה התקפית במכבי חיפה

חדש באתר

קבוצת הנוער של מכבי חיפה, שהרשימה בשבת האחרונה במשחק הכנהף מודיעה הערב על החתמה של קשר התקפי - שהגיע עם תגבורת משפחתית ...