You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
זינוק בעליה - אחווה כפר מנדא, נערים ב' - צפון 1
עשו את זה בגדול. שחקני כפר מנדא (צילום: שאדי עוואד)

זינוק בעליה - אחווה כפר מנדא, נערים ב' - צפון 1

הקבוצה של מוחמד עוואד עשתה היום היסטוריה, כשהצליחה לנצח את הפועל בועיינה ולתפוס את מקומה בליגה הארצית. רשמים מהמשחק וסיכום עונה, בכתבה זו

מאת: אורי שמיר - עורך האתר

פינת זינוק בעליה - פינת הפרגון וההצדעה שלנו לקבוצות שלא זכו באליפות, אך הצליחו לעלות ליגה, מאירה על קבוצת נערים ב' של אחווה כפר מנדא, שחתומה על היסטוריה מרגשת במחלקת הנוער של המועדון. קבוצת נערים ב' בהדרכתו של מוחמד עוואד, שסיימה את העונה כסגנית אלופת מחוז צפון 1 - השלימה סוויפ מדהים הכולל ניצחונות 0:1 במשחקי המבחן מול מ.כ גליל גולן ומכבי קרית חיים (ניצחון בדקה האחרונה), והיום עם ניצחון דרמטי 1:3 בפנדלים מול הפועל בועיינה - נועלת טבלת ארצית צפון. בעקבות תוצאת המשחק לכפר מנדא תהיה בעונה הבאה קבוצת נערים ב' בליגה הארצית, בעוד שבועיינה נפרדת מליגת המשנה והקבוצה שתייצג אותה תשחק באחת מהליגות המחוזיות.

במשחק שנערך היום באצטדיון בעילוט נכבשו שני שערים במחצית השניה. בדקה ה-51 מחמוד המאם כבש שער והעלה את כפר מנדא ליתרון 0:1, אך שער שכבש מוחמד איימן עפאן קבע שוויון 1:1 בדקה ה-70. המשחק המשיך להארכה שבה לא נכבשו שערים ובשלב הפנדלים כפר מנדא זכתה בניצחון 1:3. הכובשים לזכות כפר מנדא: ענאן קדח, מוחמד היבי ומוחמד שנאווי. כבש לזכות בועיינה: ח'אלד חמודה.

אחווה כפר מנדא משלימה את ההישג הגדול, לאחר שאת העונה האחרונה סיימה במקום השני ובמרחק נקודה אחת מאלופת הליגה, בני אעבלין. כמעט 82 אחוזי הצלחה לא הספיקו לכפר מנדא לזכייה באליפות והיא החליטה שכמה קשה - ככה יהיה מתוק. התעלות במשחקי הפלייאוף ובמשחק המבחן הביאו אותה אל המטרה הנכספת.

אחווה כפר מנדא משלימה את המשימה בצורה מרשימה, למרות שמבחינת מאזן כיבושים וספיגות היא אינה הקבוצה המצטיינת בליגת צפון 1. יחד עם עירוני טבריה אחווה כפר מנדא סיימה את העונה הזו כקבוצה עם מאזן הספיגות הנמוך בליגה. ההגנה בראשות השוער - מהראן עלי, הבלם והקפטן - עבד חוש, ספגה 14 שערים בלבד ב-22 משחקי ליגה ועוד שער אחד בשלושת משחקי הפלייאוף והמבחן. בחלק הקדמי יחד עם איחוד בני שפרעם, הקבוצה ניצבת במקום השלישי בטבלת ההבקעות עם 58 שערים - על 15 מהם חתום מלך השערים, עבדל רחמן זידאן עם 15 שערים, וסגנו - מוחמד המאם עם 13 שערים.

בעונה הבאה קבוצת שנתון 2008 של אחווה כפר מנדא תקווה לשחזר את ההישג באחת מהליגות הצפוניות של הדרג המחוזי בשנתון נערים א'. 


די לשוק הבשר, להגביר השקעה בקיים

די לשוק הבשר, להגביר השקעה בקיים

חדש באתר

דעה: קבוצות נוער אמורות להיות חלון ראווה של תוצרת מחלקת הנוער. השקעה כספית נכבדת בשחקני חיזוק עושה עוול לשחקנים ותיקים ב...