You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
השחקן שכבש שוב  לרשת של קבוצה מהמועדון של סבא
שם את הסנטימנטים בצד. ריף שרצקי (צילום: מדיה הפועל ר"ג מחלקת הנוער)

השחקן שכבש שוב לרשת של קבוצה מהמועדון של סבא

ליגת העל - מחזור 16: שחקן מוכשר, שסבו משמש כבעלים של מועדון נחשב בכדורגל הישראלי ואחיו משחק בקבוצה הבוגרת באותו מועדון, שם את הסנטימנטים בצד וכבש שער לרשתה של קבוצה מאותו מועדון

מאת: אורי שמיר - עורך האתר

הסיפור הפיקנטי של המחזור הראשון בליגת העל של שנתון נערים ב' היה השער שהבקיע ריף שרצקי, קשרה של הפועל ר"ג, במשחק החוץ בו קבוצתו ניצחה 0:1 את עירוני קרית שמונה. אנחנו כמובן היינו הראשונים לפרסם כתבה בעניין. חלף לו סיבוב ואתמול נפגשו שוב הקבוצות למשחק ליגה, הפעם במגרש הספארי בר"ג - וגם הפעם הנכד של איזי - הבעלים של עירוני קרית שמונה, והאח הצעיר של אריאל - הקשר המצטיין של הקבוצה הבוגרת, ידע לשים את הסנטימנטים בצד וכבש שער שסייע לקבוצתו לזכות בניצחון 2:3.

עירוני קרית שמונה, שהחורגה מהגעה למשחק המבחן על הישארות בליגה במקרה ותסיים במקום האחרון בטבלה, נמצאת בעיצומה של תקופה מורכבת שבה חלק משחקני הקבוצה שוהים עם משפחתם בבתי מלון ברחבי הארץ ואחרים מתגוררים עם משפחותיהם ביישובים שונים בצפון. הקבוצה מתאמנת שלוש פעמים בשבוע בעפולה, לרוב לא בסגל מלא, אך למרות זאת מאמן הקבוצה, אילן עזריה, מצליח להעמיד קבוצה שאמנם צברה 8 נקודות, כבשה 8 שערים בלבד ומוצאת עצמה במקום הלפני אחרון בטבלה, אך קבוצה שבהחלט נותנת פייט ליריבותיה ומייצגת בכבוד את עצמה ואת המועדון שאליו היא שייכת.

במשחק אתמול הצליחה הקבוצה הצפונית לחולל מהפך ולרדת להפסקת המחצית ביתרון 1:2, זאת לאחר שנקלעה לפיגור בדקה ה-3 בגין שער שכבש בן זוהר. שערים שכבשו: יהב נפגי (3) ושוהם אזרואל (39) - שהגיע מהפועל מרום הליגה מליגת צפון וכבש שער בכורה, העניקו לה יתרון 1:2.

במחצית השניה הפועל ר"ג הצליחה לשנס מותניים ולחולל מהפך. בדקה ה-49 נפסקה בעיטת פנדל לזכות הפועל ר"ג, שאותה תרגם ריף שרצקי לכיבוש שער שוויון ולכיבוש שער מספר 5 העונה. בסמוך לסיום המשחק בן זוהר הצליח להשלים צמד ולחולל מהפך רמת גני, שקבע את תוצאת המשחק - ניצחון 2:3 לזכות הפועל ר"ג, שמוצאת את עצמה במקום הרביעי ובמרחק של 4 נקודות ומשחק עודף מהמוליכה, מכבי פ"ת.

במחזור הבא קבוצתו המצליחה של ניר גבאי תקווה להמשיך ולשפר עמדות בצמרת הטבלה, כשתתארח אצל מכבי נתניה, שאותה היא מקדימה ב-4 נקודות. עירוני קרית שמונה תפגוש את הפועל חדרה, שמדורגת גם היא בחלק העליון של מרכז הטבלה.


נוער - מהפך תל אביבי אדום בנתניה

נוער - מהפך תל אביבי אדום בנתניה

חדש באתר

משחק אימון - ליגת העל: מכבי נתניה כבר הוליכה 0:2 במשחק הביתי מול הפועל ת"א, שעשתה שינוי משמעותי במחצית השניה וניצחה 2:3....

נוער - על, החתמה התקפית במכבי חיפה

נוער - על, החתמה התקפית במכבי חיפה

חדש באתר

קבוצת הנוער של מכבי חיפה, שהרשימה בשבת האחרונה במשחק הכנהף מודיעה הערב על החתמה של קשר התקפי - שהגיע עם תגבורת משפחתית ...