You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
בהילוך שישי - ניצחון גדול לנבחרת הנוער על איי פארו

בהילוך שישי - ניצחון גדול לנבחרת הנוער על איי פארו

נבחרת הנוער לא התקשתה להביס את איי פארו במשחק הפתיחה של מוקדמות אליפות אירופה. בשבת משחק מאתגר הרבה יותר מול ארמניה

 

מאת: אורי שמיר - עורך האתר
צילום: מדיה ההתאחדות לכדורגל

נבחרת הנוער של ישראל החלה ברגל ימין את דרכה במשחקי מוקדמות אליפות אירופה. לפני זמן קצר זכו השחקנים של אופיר חיים ואייל גידרון בניצחון 0:6 על איי פארו, במשחק שנערך בעיר פולה בקרואטיה - שם ייערכו כל משחקיה של הנבחרת הישראלית: ביום שבת בשעה 13:00 משחק מול ארמניה, ביום שלישי בשעה 13:30 משחק מול קרואטיה המארחת.

במשחק היום נרשם תקדים שלא זכור בעידן המודרני של הכדורגל הישראלי, כשנבחרת ישראל עלתה למשחק בהרכב, שכולל שני שחקנים המשחקים בליגה הלאומית: הקשר ליאור קאסה והחלוץ כארם זועבי, שחקני הפועל ירושלים - שכבר זכו בעונה שעברה לרשום הופעות בכורה בקבוצה הבוגרת בליגת העל. כל אחד מהשניים כבר רשם הופעות בנבחרות ישראל, אך הפעם הייתה זו הזדמנות לשניים לשחק יחד במשחק רשמי של נבחרת הנוער.

שחקני הנבחרת ענדו לזרועם סרטים שחורים כאות סולידריות עם קורבנות החודש האחרון באסון בעוטף עזה וחללי צה"ל, שנפלו על הגנת המולדת. על המגרש התנהל משחק במעמד צד אחד מול נבחרת שמייצגת מדינה שלווה אי שם בין איסלנד, דנמרק וסקוטלנד, שבה מתגוררים פחות מ-54 אלף תושבים.

בדקה ה-13 כארם זועבי שחרר כדור עוצמתי מכ-35 מטרים אלכסונית היישר לרשת של איי פארו והעלה את ישראל ליתרון 0:1.

בדקה ה-19 הגבהה של ליאור קאסה מצאה את ראשו של לירן חזן, שנגח מתוך הרחבה לרשת והכפיל את היתרון הישראלי ל-0:2.

בדקה ה-24 לירן חזן השתחרר מערבוביה ברחבה ובעט לרשת - 0:3 לישראל, צמד לחזן.

במחצית השניה היה זה הזמן של השחקנים המחליפים לכבוש. בדקה ה-66 נבחרת ישראל חידשה את מלאכת ההבקעות. מסירת עומק של שביט אלגבי מצאה את יהודה בלאי המחליף בלתי מכוסה ברחבה וזה בעט לרשת וקבע 0:4 ישראלי.

בדקה ה-74 עומר דהן דחק מקרב את הכדור לרשתה של איי פארו וקבע 0:5 ישראלי.

עמוק בתוך תוספת הזמן עדן בן סימון הוכשל ברחבה וביצע את הפנדל בהצלחה וקבע את תוצאת המשחק - 0:6 לישראל.

הרכב הנבחרת במשחק היום (בסוגריים המחליפים): אופק מליקה (מכבי פ"ת), נועם בן הרוש (הפועל חיפה), שביט אלגבי (מכבי פ"ת), ליסאב עיסאת (מכבי חיפה), עופר גלברד (הפועל ת"א), ליאור קאסה (הפועל ירושלים), לירן חזן (מכבי פ"ת), ירין לוי (מכבי חיפה), כארם זועבי (הפועל ירושלים), סייד אבו פרחי (מכבי ת"א) ואורי עזו (מכבי ת"א).

עלו כמחליפים בדקה ה-46: יהודה בלאי (מכבי ת"א), עדן בן סימון (הפועל חיפה) ועידו עולי (מכבי ת"א) במקומם של לירן חזן, כארם זועבי ואורי עזו. מחליפים נוספים: עומר דהן (מכבי חיפה) עלה בדקה ה-64 במקומו של סייד אבו פרחי, ניב יהושע (מכבי פ"ת) עלה בדקה ה-70 במקומו של ליאור קאסה.

עוד בסגל הנבחרת: השוער דור בנימיני (הפועל ת"א), אבי תורג'מן (הפועל ת"א), ניקיטה סטויאנוב (מכבי נתניה), עמית למקין (הפועל ת"א).


נוער - מהפך תל אביבי אדום בנתניה

נוער - מהפך תל אביבי אדום בנתניה

חדש באתר

משחק אימון - ליגת העל: מכבי נתניה כבר הוליכה 0:2 במשחק הביתי מול הפועל ת"א, שעשתה שינוי משמעותי במחצית השניה וניצחה 2:3....