You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
איחוד משפחתי במחלקת הנוער של עירוני נשר
אוהבת אתגרים. קרן כנפו

איחוד משפחתי במחלקת הנוער של עירוני נשר

כשבוע וחצי לאחר מינויו של אביב כנפו לתפקיד המנהל המקצועי, מצטרפת למחלקת אחותו, קרן, שמגיעה אחרי עונה מוצלחת בקבוצת נערים א' של נווה יוסף

 

מאת: אורי שמיר - עורך האתר

קצת יותר מחמש שנים אחרי ששיתפו פעולה יחדיו באימון קבוצת הנוער של מכבי צור שלום/קרית ביאליק, אותה הצליחו להושיע מירידה לליגה הארצית, חוזרים האחים אביב וקרן כנפו לשתף פעולה באותה אגודה. שבוע וחצי לאחר שאביב מונה למנהלה המקצועי של מחלקת הנוער של עירוני נשר, מודיעה הנהלת המועדון על מינויה של קרן לתפקיד מאמנת קבוצת נערים ב', שתשחק בעונה הבאה במחוז הצפוני של הליגה הארצית.

קרן כנפו (47) מגיעה לעירוני נשר לאחר שבעונה האחרונה אימנה בהצלחה את קבוצת נערים א' של מ.כ נווה יוסף חיפה, שבעונה שעברה שיחקה בליגת העל של שנתון נערים ב' ובקיץ שעבר עברה תחלופה גדולה בסגל. כנפו הצליחה לבנות קבוצה חדשה ונחושה, שאמנם לא התמודדה על עליית ליגה, אך סיימה את העונה במקום הרביעי בטבלת ארצית צפון, כשבמהלך העונה חתומה הייתה הקבוצה על הדחתה של בני סכנין במשחק במסגרת גביע המדינה.

עוד הפיקנטריה המשפחתית מגיעה מאחותה התאומה של קרן, ענבל, שמונתה למאמנת קבוצת נערים א' של עירוני קרית שמונה, שכל עוד לא תוכל לחזור להתאמן בעיר הסמוכה לגבול הצפון, תקיים את אימוניה ומשחקיה במתחם האצטדיון בנשר.

לקרן כנפו מצפה אתגר גדול, זאת לאחר שקבוצת שנתון 2009 של עירוני נשר התקשתה להשתלב בעונה האחרונה בליגת דרג 1 של שנתון נערים ג'. מהנהלת עירוני נשר נמסר: "שמחים למנות את קרן כנפו למאמנת קבוצת נערים ב'. קרן מאמנת עם הרבה ניסיון ורעב להצליח. אנו בטוחים שעם קרן נעמוד ביעדים שהצבנו לעצמנו".


נוער - מהפך תל אביבי אדום בנתניה

נוער - מהפך תל אביבי אדום בנתניה

חדש באתר

משחק אימון - ליגת העל: מכבי נתניה כבר הוליכה 0:2 במשחק הביתי מול הפועל ת"א, שעשתה שינוי משמעותי במחצית השניה וניצחה 2:3....